רשימה ענקית של קבוצות בפייסבוק לפרסום בחינם

כבר סיפרנו על החשיבות לקבל קישורים נכנסים אל האתר שלכם והבאנו לכם רשימת אינדקסים חינמיים לקבלת קישורים. אז כמו שציינו, כדי להכניס גולשים לאתר שלכם, צריך לפעול גם בתוך האתר וגם מחוצה לו – לקשר אליו מאתרים אחרים ברשת. לא משנה עד כמה האתר שלכם מרשים ומקצועי, אם אין גולשים שיכנסו אליו הוא לא יביא לכם לקוחות וההשקעה לא תחזיר את עצמה.

הפוסט הבא יעזור לכם אם אתם מעוניינים לפרסם בפייסבוק בעצמכם ללא עזרה של גורם מקצועי. במידה ויש לכם כבר תקציב פרסומי ואתם מעוניינים לחסוך בזמן ולהתעסק בטלפונים של לקוחות, מבלי להשקיע מזמנכם היקר – אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר – לייעוץ ראשוני ללא תשלום 072-372-6000

אז מה הקשר לקבוצות בפייסבוק?

כמו בקידום אתרים, גם השיווק בפייסבוק צריך להיעשות בתוך הדף העסקי ומחוצה לו. על מנת להכניס גולשים אל דף הפייסבוק שלכם, קודם כל עליכם לבנות דף פייסבוק איכותי שנותן ערך מוסף לגולשים, מתעדכן בתדירות קבועה וגורם לגולשים להיות פעילים בו ולעקוב אחריו. בנוסף לפעילות בתוך הדף, תוכלו לקבל קישורים אל הדף ממגוון מקורות שונים, בפייסבוק או מחוצה לו. אחד מהמקורות לקבלת תעבורה של גולשים הוא הפרסום בפייסבוק. כמו שידוע לכל, פייסבוק מאפשרת לפרסם בתשלום ולקדם פוסטים שלכם לקהל מוגדר מראש. עם זאת, לא כולם יודעים על האפשרות לפרסום בתוך הקבוצות בפייסבוק.

קבוצות בפייסבוק לפי נושאים

בפייסבוק יש מאות קבוצות בנושאים שונים ובאיזורים גיאוגרפיים שונים. ישנן קבוצות שמאפשרות לפרסם תוכן שיווקי, לייצר שיתופי פעולה בין עסקים, להחליף לייקים ועוד. על מנת להצטרף לקבוצה בפייסבוק, יש לבקש חברות בקבוצה. כל קבוצה מנוהלת על פי הגדרות המנהלים שלה, שבדרך כלל רשומות בפרטים של הקבוצה. יש קבוצות שלא מאפשרות לפרסם תוכן עסקי, אלא רק לשוחח על נושאים שונים ולכן חשוב לקרוא את ההוראות לפני פרסום הפוסטים. כאן תוכלו לקבל רשימה מצומצמת של קבוצות בפייסבוק ואם תרשמו לניוזלטר שלנו בתחתית העמוד, תוכלו לקבל רשימה מלאה של למעלה מ-100 קבוצות בפייסבוק.

לפני הצגת הרשימה, חשוב לנו לציין – רוב הגולשים בפייסבוק משוטטים בפייסבוק ומעוניינים לקבל מידע, אך בד"כ לא רוצים שתמכרו להם שום דבר. (לא מוציאים את הארנק בחשיפה הראשונה…) על מנת להצליח להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם, אם בפרסום בתשלום ואם לא, עליכם להציע תוכן עם ערך אמיתי, מידע מעניין ואפשרות לשמור על קשר.

שימו לב שגם אם הפרסום שלכם היה מעניין ורלוונטי לאותו הגולש, הוא עלול לקבל הודעה בפייסבוק מאחד ממכריו, לעזוב את הדף שלכם ולשכוח ממנו. לכן חשוב מאוד לאפשר לגולש לשמור על קשר, אם על ידי לחיצה של לייק/FOLLOW לדף או בהרשמה לרשימת התפוצה.

שימו לב: פרסום בקבוצות פייסבוק בכמות גדולה ובזמן קצר, עלול לגרום לחסימה של הפרופיל שלכם. מומלץ לפרסם בכל פעם במספר קבוצות מצומצם.

רשימה של קבוצות בפייסבוק:

קבוצות בפייסבוק להחלפת לייקים בין דפים עסקיים:

החלפת לייקים

פרגון עסקי בגוגל+

Like/Share הדדי לאתרים באמצעות הרשתות החברתיות באתר

קבוצות בפייסבוק לפרסום חופשי:

מבצעים חמים בפייסבוק

טרמפיאדה לעסקים

אוטוטו פרסם חינם!

בעלי מקצוע מהשורה הראשונה

פרסום עסקים בפייסבוק

פשפשוק-בעלי מקצוע

קבוצות בפייסבוק בנושא יזמות:

יזמים ישראלים

יזמים עבור יזמים

קבוצות בפייסבוק לפי איזור:

פורום עסקים תל אביב

ספקים בתל אביב

עסקים עושים בחוף הכרמל וחיפה

רעננה עסקים

אבן יהודה עסקים

ברטרים:

ברטר Barter

תחומי עיסוק שונים:

עיצוב גרפי – מעצבים גרפים – מעצב גרפי – מעצבת גרפית – גראפי

לוח מודעות לעוסקים בתחום הצילום עיצוב ואירועים

מעוניינים לקבל את הרשימה המלאה שלנו של קבוצות בפייסבוק? הירשמו לרשימת התפוצה שלנו בטופס הבא. לאחר ההרשמה תוכלו לקבל את הרשימה המלאה של למעלה מ-100 קבוצות פייסבוק לפרסום ישירות למייל שלכם:

לקבלת הרשימה המלאה הירשמו בטופס הבא

מעוניינים להוסיף את הקבוצה שלכם לרשימת הקבוצות שלנו? כתבו כאן תגובה המתארת את הקבוצה וצרפו את הקישור לקבוצה. במידה והקבוצה שלכם מופיעה ברשימות שלנו ואתם מעוניינים להסיר אותה, שלחו לנו דוא"ל ל:
[email protected]

8 מחשבות על “רשימה ענקית של קבוצות בפייסבוק לפרסום בחינם”

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי