פרסום ממומן באינסטגרם – כל מה שצריך לדעת

מעל חצי מיליון בעלי עסקים עושים פרסום ממומן באינסטגרם ומשתמשים בו כדי להגביר את המכירות  ולקבל יותר לקוחות. רוצים גם לדעת איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוענים? קיראו את הכתבה הבאה.

שיווק באינסטגרם

האינסטגרם התחילה כאפליקציה לעיצוב ושיתוף תמונות. כיום ניתן לומר כי היא הפכה לאחת מהרשתות החברתיות השולטות והבולטות ביותר באינטרנט. ברשותה מעל 600 מיליון משתמשים הפעילים בה לפחות אחת לחודש, ו400 מיליון מדי יום (מנתוני החברה, ספטמבר 2016).

כמויות התנועה העצומות שהיא מקבלת גרמו למאות אלפי עסקים ומותגים ברחבי העולם להבין, כי מדובר באפיק פרסום מוצלח ומבטיח. הוא מאפשר לכם לפרסם לקהל יעד שתוכלו לפלח בצורה מדויקת, ולהגביר את החשיפה והמכירות שלכם באינטרנט.

אל תישארו מאחור! בואו ללמוד כל מה שרציתם לדעת על פרסום ממומן באינסטגרם, ואיך עושים זאת נכון.

למי מתאים פרסום באינסטגרם?

פרסום ממומן באינסטגרם מתאים כמעט לכל בעל עסק\חנות או נותן שירות. נמצא בה גם אמנים, המפרסמים את ההופעות שלהם; שחקנים, המפרסמים את ההצגות\תוכניות\סדרות שהם משתתפים בהם, וכדומה.

כמובן שבכל הנוגע לפרסום ממומן באינסטגרם הבולטים במיוחד הם המותגים הגדולים,
כמו L’oreal, Puma, Nike וכו'.
הפרסום באינסטגרם יתאים לכם אם אתם מחפשים פלטפורמת פרסום, בעלת הצלחות מוכחות למאות אלפי עסקים או מותגים אחרים בעבר.

איך מפרסמים באינסטגרם?

באפריל 2012 פייסבוק רכשה את את אפליקציית אינסטגרם במיליארד דולר. לכן, פירסום באינסטגרם מתנהל דרך מערכת הפירסום של פייסבוק.
אם אתם מכירים את המערכת של Facebook Ads Manager או Power Editor, או לפחות יודעים איך לעשות Boost לפוסטים שלכם מתוך הדף העיסקי – אתם כבר יכולים להתחיל בפרסום הממומן באינסטגרם.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לסמן בשלב הגדרת ה-Placement לקמפיין, את משבצת האינסטגרם.

תוכלו להגדיר שהפירסומת שלכם תופיע בשתי הפלטפורמות – גם בפייסבוק וגם באינסטגרם – וכך לבדוק מי מהן מניבה תוצאות מוצלחות יותר. ובאותה מידה תוכלו לפרסם רק באחת מהן.

איך מתנהל פירסום ממומן באינסטגרם?

כל שאר התהליך זהה לזה של הפירסום הממומן בפייסבוק.
יש לבחור תחילה את יעד הקמפיין, בהתאם למטרותיו.
לאחר מכן יש להגדיר את מאפייני הקהל שתירצו לפרסם לו – רצוי כמובן בצורה כמה שיותר קרובה ומדויקת לקהל היעד הרלוונטי לכם ביותר.

בשלב הבא תוכלו להגדיר את התקציב שלכם (יומי או כללי לתקופת זמן מוגדרת) ולתזמן את הפרסומת שלכם לשעות או ימים ספציפיים.
תיצטרכו גם לקבוע את שיטת האופטימיזציה לקמפיין ; את המחיר לקליק\אלף חשיפות אוטומטי או מוגדר ידנית ; את שיטת התשלום לחיוב על הקמפיין וכדומה.
לאחר מכן תוכלו ליצור את הפרסומת שלכם – ורצוי שהיא תהיה בולטת ותכלול הצעה שתהיה משכנעת מספיק.

אם אתם רוצים לפרסם באינסטגרם – כדאי שתשלטו קודם במערכת הפרסום של פייסבוק.
לקבלת 10 טיפים לקידום ממומן בפייסבוק לחצו כאן.

איך להצליח באינסטגרם?

רוצים לקבל יותר לייקים ועוקבים לפרופיל שלכם באינסטגרם? שתפו תוכן ייחודי היוצר עניין. צרו פרסומות הגורמות לנחשפים אליהן לרצות ליצור איתן מעורבות.

אנשים אוהבים לעקוב באינסטגרם אחרי דפים, אנשים או מותגים המעוררים בהם השראה. נצלו זאת בצורה נכונה – ע"י העלאת תמונות אווירה, ציטוטים מצחיקים\מעודדים וכדומה.
אם אתם מעוניינים להגביר את המכירות ולהגדיל את הרווחים שלכם – הגיע הזמן שתראו נוכחות בפרופיל האינסטגרם העיסקי שלכם.

רוצים לדעת עוד על התייעלות נכונה לעסקים ומותגים באינסטגרם? היכנסו לפוסט האחרון שלנו – 5 טיפים לשיפור הפרופיל העסקי שלך באינסטגרם

החלטתם שאתם רוצים לעשות פירסום ממומן באינסטגרם, שיניב יותר רווחים לעסק ויעזור לכם להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם? רוצים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ומבלי לבזבז את זמנכם היקר?
אתם מוזמנים לדבר איתנו, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

לייעוץ ראשוני ללא תשלום חייגו 072-372-6000

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי