איך ליצור סרטון תדמית בחינם שיעזור לכם לקידום העסק שלכם

כאשר אתם משקיעים סכום מסוים על כל קליק שלחצו עליכם בקידום אתרים ממומן בגוגל, מומלץ וחשוב מאוד להשקיע מחשבה כיצד לגרום ליחס המרה גבוה. כלומר, לדאוג שיהיו לכם טלפונים ולא רק קליקים לאתר או לדף הנחיתה שלכם. מהניסיון שלנו, סרטון וידאו יכול להגדיל את יחס ההמרה בעשרות אחוזים וההשקעה שלכם בפרסום בגוגל תשתלם עוד יותר. בפוסט הבא תוכלו לקרוא טיפים שיעזרו לכם להבין איך לעשות סרטון תדמית בעצמכם ולהשתמש בו על מנת להגדיל את החשיפה שלכם ברשת ואת כמות הטלפונים אל העסק.

מעוניינים בסרטון תדמיתי לעסק שלכם ומבלי לבזבז את הזמן? קראו על הפקת סרטון תדמית או חייגו 072-372-6000

הבעיה הגדולה – "אין לי זמן"

כמה פעמים יצא לכם להיכנס לאתר מסויים, לראות את התוכן שכתוב בו ולקרוא ברפרוף רק את הכותרות באתר? בתור בעלי עסקים לכולנו חסר זמן, אנחנו רוצים מהר ועכשיו ואין לנו זמן לבזבז בקריאה של כל הטקסטים. גם הלקוחות שלנו מתנהגים כמונו וכאשר הם נכנסים לאתר שלנו, רובם לא יקראו את כל התוכן שמופיע בדף אלא רק את מה שהם חושבים שרלוונטי לחיפוש שלהם. אם אתם רוצים לדעת כמה זמן הגולשים שלכם נמצאים בכל דף באתר שלכם, תוכלו לדעת זאת בעזרת הממשק של Google Analytics.

הפתרון – סרטון תדמיתי

אחד הפתרונות הטובים לבעיה, הוא פשוט ליצור סרטון תדמית קצר, שיסביר את המסר השיווקי במהירות ויגרום לגולש להבין מה אתם מציעים לו תוך חצי דקה מקסימום. חשוב להתאים את המסר השיווקי למילת המפתח שהגולש חיפש בגוגל ולחשוב על התהליך שעבר לפני שהתחיל לצפות בסרטון. במידה ואתם מפרסמים על כמה מילות מפתח בנושאים שונים, מומלץ לבנות כמה סרטונים בהתאמה למילת המפתח שחיפש הגולש, או סרטון אחד כללי אודות העסק ומגוון השירותים/המוצרים שאתם מציעים, בדגש על פתרון הבעיה והערך המוסף שלכם.

אז איך להכין סרטון תדמית שיעזור לקידום של האתר?

גוגל בודקת את זמן השהייה הממוצע של הגולשים בכל דף באתרי האינטרנט. על מנת לקדם את האתר בצורה אורגנית בגוגל, כדאי להשאיר את הגולש זמן רב ככל שאפשר באתר. סרטון וידאו מוטמע באתר יכול לגרום לגולשים להישאר זמן רב יותר באתר ובכך לעזור לקידום האורגני של האתר. ככל שתתנו לגולש תוכן מעניין ורלוונטי יותר למילת המפתח שחיפש, הוא ירצה להישאר באתר שלכם, ירצה לשתף אותו, ישמור אותו במועדפים והקידום שלכם ברשת רק ילך ויגדל.

אז איך ליצור סרטוני וידאו שיופיעו בתוצאות החיפוש בגוגל?

מעבר לקידום האתר עצמו, כשאתם מחפשים בגוגל לעיתים תוכלו למצוא סרטוני יוטיוב בראש תוצאות החיפוש. בשנים האחרונות גוגל הגדילה את החשיפה של סרטוני הוידאו בדף תוצאות החיפוש ואתם יכולים לנצל זאת על מנת לחשוף את העסק שלכם ברשת בצורה נוספת. בשביל לקדם את הסרטון שלכם, מומלץ להזין מילות מפתח רלוונטיות כשאתם מעלים את הסרטון ליוטיוב. קישורים מאתרים אחרים אל הסרטון יעזרו לקדם אותו ממש כמו בקידום האורגני של האתר. יחד עם זאת, אתם יכולים להעלות את הסרטון גם לאתרים אחרים מקבילים ליוטיוב (כמו Flix, Vimeo , Metacafe , Dailymotion ועוד) וגם שם להוסיף את מילות המפתח. אם יש לכם ערוץ ביוטיוב, כדאי לכם גם להיות פעילים ולהגיב על סרטונים ביוטיוב שקשורים לתחום שלכם, מה שיכול להגדיל את החשיפה והכניסות לערוץ ולסרטונים שלכם.

איך יוצרים סרטון תדמית בחינם בעזרת האתר Animoto?

Animoto הוא אתר ליצירת סרטוני תדמית ווידאו, גם לגולשים שלא מבינים בעריכת וידאו. באתר תוכלו לבנות בעצמכם סרטון תדמית של עד 30 שניות בחינם. במידה ותרצו סרטון ארוך יותר ועוד מספר אפשרויות נחמדות, עליכם לשלם תשלום חודשי מסויים שמתחיל מ 39$ בחודש. עריכת הסרטון נעשית במהירות ובקלות גם לגולש ה"פשוט" ומאפשרת לכם ליצור סרטון מדליק תוך רבע שעה של עבודה. לאחר שתסיימו לערוך את הסרטון תוכלו להעלות אותו ליוטיוב בלחיצת כפתור ולאחר מכן להטמיע אותו בערוץ היוטיוב ובאתר שלכם.

הקוראים שלנו עידכנו אותנו שבאתר של Powtoon ניתן למצוא שירות דומה ליצירת סרטוני תדמית, אך מיועד לסרטוני אנימציה בלבד. אם נרשמתם ויצרתם סרטון תדמיתי ב- Powtoon נשמח לשמוע כאן תגובות ולקבל לינק לסרטון שלכם.

טיפים להגדלת יחס ההמרה בעזרת סרטון תדמיתי

את עדי שביט יצא לי להכיר דרך יוטיוב כשנתקלתי באחד הסרטונים הנפלאים בערוץ שלה. עדי היא צלמת ומומחית לצילום שיווקי שהבינה את הכח של הפרסום בעזרת סרטונים. עדי מציעה בערוץ שלה מגוון רחב של טיפים לעריכת סרטוני וידאו. בשיטה זו עדי מעניקה ערך מוסף אמיתי לגולשים שלה. היא אמנם מגלה לגולשים חלק מהסודות השמורים שלה, אך בסופו של דבר כשהם זקוקים לשירות מקצועי הם פונים אליה בהרגשה טובה ויודעים שהם בידיים טובות ומקצועיות.

סרטון וידאו עוזר ללקוחות להרגיש שהם מכירים אתכם. כשהם יתקשרו אליכם אחרי שצפו בסרטונים שלכם, הם ירגישו יותר בנוח וידעו עם מי הם מדברים. לפיכך, בנוסף ליחס המרה גבוה באתר תוכלו לזכות ביחס גבוה גם בכמות העסקאות שתסגרו מתוך הגולשים שהתקשרו.

והנה הטיפ הראשון של של עדי שיעזור לכם ללמוד איך ליצור את סרטון התדמית שלכם בצורה מקצועית:

טיפ נוסף וחשוב לסרטון התדמית שלכם –  איך לוודא שאין בעיות סאונד בסרטון:

רבים מאיתנו חוששים להציג עצמם בסרטון וידאו, בסרטון הבא תוכלו לגלות את הדרך הטובה ביותר להתגבר על הפחד מחשיפה וביקורת:

אז התגברנו על החששות והחלטנו ליצור סדרה של סרטונים, השאלה איך למצוא רעיונות לסרטוני הוידאו? הנה שיטה מדליקה של עדי שתוכל לעזור לכם למצוא מגוון של רעיונות לסרטונים שלכם:

עדי מסבירה בסרטון נוסף כיצד להשאיר את הצופים עד לסיום הסרטון מה שיעזור להגדלת זמן השהייה באתר שלכם ויעזור לקידום האורגני של הדף, כפי שציינו מקודם:

אז כמו שאנחנו תמיד אומרים בבלוג לשיווק באינטרנט, מילת המפתח לקידום אתרים היא "רלוונטיות" "רלוונטיות" "רלוונטיות" (!!!) ככל שהדף שלכם יהיה יותר רלוונטי לגולש שחיפש את מילת המפתח, ככל שתתנו לו ערך מוסף ותוכן אמיתי, הוא ישאר זמן רב יותר באתר, ירצה לשתף את הדף ויחזור אליו בהמשך. אם תתמידו בהוספת תכנים, סרטונים וערך אמיתי, הטלפונים הם רק עניין של זמן.

סרטון תדמיתי ל"שיווק מחדש" בגוגל

אפשרות נוספת לפרסום הסרטון שלכם היא בעזרת שיווק מחדש. השירות ניתן במסגרת השירות קידום אתרים ממומן בגוגל ומאפשר לכם לפרסם רק לגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם. אם יש לכם סרטון תדמיתי אנחנו יכולים לפרסם אותו ביוטיוב, במיוחד לגולשים שכבר היו באתר שלכם ועדיין לא יצרו פעולה. אפשרות זו יכולה להגדיל עוד יותר את יחס ההמרה שלכם ואת כמות הטלפונים שתקבלו מהאתר. לקריאה נוספת בנושא תוכלו להיכנס לפוסט שלנו על שיווק מחדש.

פרסום יעיל בעזרת סרטוני וידאו לא רק בגוגל – גם בפייסבוק!

אם אתם מפרסמים בפייסבוק ושואלים את עצמכם למה אתם לא מקבלים מספיק פניות או מדוע החשיפה של הפוסטים שלכם לא מגיעה לרוב הגולשים שעשו לכם לייק, עליכם להגדיל את ה-Engagement עם הגולשים שלכם. כבר כתבנו על הנושא בפוסט איך לקבל לייקים בפייסבוק. הגולשים בפייסבוק לא נמצאים שם במטרה לרכוש מוצרים אלא בשביל לקבל מידע (בעיקר מהחברים שלהם). אם תתנו להם מידע שיועיל להם ולא רק מידע מכירתי נטו, הסיכוי שיחזרו אליכם ויהיו מעורבים באתר/בדף הפייסבוק שלכם ילך ויגדל.

לפיכך, גם כשאתם מפרסמים בפייסבוק מומלץ לתת ערך לגולש. ניתן להציע לו משהו בחינם בתמורה לרישום לרשימת התפוצה או ללייק בדף שלכם. במידה והגולש ימצא עניין בתכנים שלכם, גדל הסיכוי שיהיה פעיל יותר בדף הפייסבוק ובאתר וה- Engagement שלכם איתו רק ילך ויגדל. כאשר הוא באמת יהיה מעוניין בשירות שלכם, הוא יזכור אתכם כמומחים בתחום וירגיש נוח יותר להתקשר ולקבל את השירות שלכם.

לדוגמא, היכנסו לדף הנחיתה של עדי שביט בקישור כאן. עדי לא מציעה לכם את השירות שלה, אלא טיפים ליצירת סרטון וידאו בתמורה לרישום לרשימת התפוצה שלה (ואנחנו ממליצים בחום להירשם). אם היא תפרסם את דף הנחיתה הנ"ל בפייסבוק, סביר להניח שהיא תקבל יותר המרות מאשר אם הייתה מפרסמת דף נחיתה מכירתי נטו. גם הגולשים שלא צריכים היום את השירות שעדי מציעה, ישמרו איתה על קשר דרך רשימת התפוצה ויתקשרו אליה בבוא היום.

רוצים להירשם לרשימת התפוצה שלנו ולקבל טיפים נוספים על שיווק באינטרנט? הירשמו לרשימת התפוצה

רוצים לפרסם באינטרנט ולהגדיל את כמות הלקוחות שמגיעים מהאתר שלכם?

אנו מציעים מגוון אפיקי פרסום יעילים ויצירתיים. בתקציב שלכם, ללא דמי הקמה וללא התחייבות. חייגו 072-372-6000

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי