איך להגדיל מכירות תוך כדי הקטנת עלויות?

אם את/ה קורא/ת שורות אלו המאמר כתוב בלשון זכר, אך בהחלט פונה לשני המינים

כיצד תוכלו להגדיל את המכירות והרווחים מהאתר שלכם ולקבל יותר פניות? כיצד תוכלו להקטין את העלויות לכל לקוח חדש? ואיך להשיג לקוחות איכותיים דרך האינטרנט?

זה לא סוד שכל עסק שואף להוציא כמה שפחות ולהרוויח כמה שיותר. בשורה התחתונה, החברה מנסה להגדיל מכירות כמה שאפשר ובמקביל להתייעל ולהוציא את המיטב מהמשאבים הקיימים. ככל שהיא קונה יותר מהספקים שלה, היא יכולה לדרוש מחיר נמוכים יותר. ככל שיש יותר עובדים בחברה, היא חייבת להתייעל יותר ולצמצם את ההוצאות המיותרות. אבל… מה לגבי הפרסום?

אחד מהיתרונות הבולטים בפרסום באינטרנט, הוא האפשרות לקבל נתונים אונליין על ביצועי הפרסום. ניתן להפיק לקחים ולהתייעל ובכך להוריד עם הזמן את העלות לפנייה/רכישה באתר. המטרה היא לא בהכרח לפרסם בצורה נרחבת, אלא הרבה פעמים ממוקדת "בפינצטה".. בדגש על גולשים איכותיים שיהפכו ללקוחות איכותיים ולא לסתם גולשים שיתקשרו לבזבז את זמנכם.

אז איך להשיג לקוחות איכותיים?

בניית אתר מקצועי ויפה ככל שיהיה, לא שווה כלום ללא תעבורה של גולשים איכותיים. גם קליקים של גולשים איכותיים, לא שווים כלום ללא מסר משמעותי שיגרום להם ליצור אתכם קשר. כדי להצליח לגייס לקוחות בייעילות, יש צורך במחשבה מקיפה הכוללת את כל השלבים בתהליך הגלישה. מרגע החיפוש, לצפייה במודעה, לגלישה באתר ועד יצירת קשר עם בית העסק. כדי לייעל את הפרסום וכדי שתוכלו לקבל כמה שיותר לקוחות, אין מנוס מלבדוק את הנתונים בתדירות קבועה, להסיק מסקנות, להסיר אפיקי פרסום שאינם רווחיים ולהתמקד במקורות שהצליחו להביא לכם את התנועה האיכותית ביותר, במחיר הנמוך ביותר.

ואיך הלקוחות שלנו למשל מצליחים להגדיל מכירות?

עסקים רבים משקיעים הון על בנייה של אתר אבל לא תמיד מודעים לפרטים הקטנים, שעושים את ההבדל הגדול. לדוגמא, הצלחנו להגדיל את כמות הפניות אצל לקוח שלנו ב-80% (!!) פשוט החלפנו את הכפתור בטופס יצירת קשר מ'אישור' ל'קבל הצעה'. לקוח אחר שלנו הגדיל את כמות הפניות במובייל ב-50% בעזרת כפתור לחיוג מהיר שהוספנו באתר שלו.

חשוב להבין, לא תמיד צריך להוציא הון בשביל להגדיל את הרווחים. בנוסף, אם אתם כבר מפרסמים ומשקיעים כסף על גולשים חדשים, כדאי תמיד לנסות כמה גרסאות ומסרים כדי לבחון מהי הגרסא עם הפוטנציאל הגדול ביותר לרווח. עם זאת, אי אפשר ואסור לשנות כלום באתר בלי מחשבה על קהל היעד. כיצד הגיע לאתר? מה הוא מחפש כרגע? ואיך אוכל להעביר לו את הערך המוסף שלי בצורה הכי מהירה ועניינית?

למה צריך בכלל למצוא לקוחות ולפרסם דרך האינטרנט?

1. הגעה לקהלי יעד חדשים שלא נחשפו למותג בכל רחבי הרשת, באיזורים גיאוגרפיים שונים והכל בצורה ממוקדת בפינצטה, לפי קהלי היעד שהוגדרו מראש.
2. השקעה ידועה מראש בתקציב קבוע ואפשרות למדידת ROI – החזר על השקעה באופן ישיר.
3. השירות/המוצר יכול להיות מוצע באופן אוטומטי, 24 שעות ביממה והכל דרך אתר החברה במהירות וביעילות מקסימלית.
4. עלויות נמוכות בהשוואה לפרסום באפיקים אחרים – בהתאמה לכל עסק, גם לעסקים קטנים ובינוניים.
5. אפשרות לפרסום ממוקד במיוחד – לדוגמא, רק לגולשים שכבר ביקרו באתר שלך.
6. חשיפה למותג והגדלת הניראות – החשיפה יכולה להגדיל את האהדה למותג, לתת לגולשים רושם שהמותג גדול ומצליח ובכך להגדיל את כמות הפניות גם לטווח הרחוק.

"ניסיתי הכל, הפרסום באינטרנט לא עובד"

בעלי עסקים פונים אלינו הרבה פעמים לאחר שניסו לפרסם את עצמם באינטרנט וטוענים שההשקעה לא השתלמה. טעות נפוצה לחשוב שהפרסום באינטרנט לא משתלם. יש עשרות אם לא מאות אפיקי פרסום שונים ברשת האינטרנט. האם ניתן להסיק מסקנות על סמך אפיק פרסומי בודד? האם פרסום של דף נחיתה אחד שהיה לכם, יכול לקבוע את דעתכם על כלל הפרסום באינטרנט? האם מדגם קטן של חודש או חודשיים יכול לייצג את ההכנסה החודשית השנתית? עם ניהול נכון ומקצועי, הפרסום באינטרנט משתלם ובגדול. פשוט צריך לעבוד על הקמפיין בתדירות קבועה, לקבל נתונים ולבצע שינויים כדי להתייעל ולהוריד את העלות לכל לקוח חדש. פרסום באינטרנט ללא מדידה נכונה, ייעול מתמשך ושימוש בכמה אפיקי פרסום במקביל הוא ממש כמו לפרסם מודעה במקומון. ובשביל זה אתם לא צריכים אותנו..

99% מהעסקים חייבים שתהיה להם נוכחות באינטרנט. עדיין לא דיברנו על אתר, המינימום זה מספר טלפון שיופיע כאשר מחפשים את שם העסק. מתי בפעם האחרונה חיפשת את שם העסק שלך באינטרנט?

לסיכום

אחד ההבדלים המהותיים בין פרסום באינטרנט לפרסום Offline (רדיו, עיתונות וכו'), הוא האפשרות לקבל נתונים אונליין לגבי כל השלבים בתהליך. החל מכמות הצפיות במודעות, למספר הקליקים על המודעות, על לחצני החיוג המהיר ועד למדידת הרכישות או הפניות מהאתר. ככל שעובר הזמן, מתקבל יותר מידע על יעילות הקמפיינים השונים. כך ניתן להסיר את אפיקי התנועה שלא היו רווחיים ולהתמקד באפיקים הרווחיים ביותר ובכך להגדיל את כמות המכירות, בעוד שאנחנו מקטינים את ההוצאה פר לקוח חדש.

פרסום ללא מעקב וייעול באופן שוטף, יכול להיות רווחי אך לבטח אינו ימצה את מלוא הפוטנציאל במסגרת התקציב. במידה והחלטתם לפרסם בעצמכם ללא עזרה של בעל מקצוע, כדאי תמיד לעקוב אחר הנתונים, להשתמש במעקב המרות ולבצע שינויים באופן תמידי. כאשר לא תצליחו להגדיל את כמות הפניות ותבינו שזו עבודה רק למקצוענים – נשמח לשמוע מכם 072-372-6000

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי