כל מה שאתם חייבים לדעת על OpenCart להקמת חנות וירטואלית

OpenCart (אופן כארט) היא מערכת קוד פתוח שהוקמה במיוחד לפיתוח של חנויות וירטואליות. מה זה אומר קוד פתוח? בדיוק כמו וורדפרס – המערכת ניתנת לשימוש חופשי ובחינם, כלומר היא ביידים שלכם ולא של שום חברת פיתוח שיכולה להגביל אתכם ולכפות עליכם את השירות שלה.

במאמר הבא תוכלו להבין על קוד פתוח, על ההבדלים בין וורדפרס ואופן כארט, איך כדאי להתחיל ואפילו איך לעשות את זה בעצמכם. אם אין לכם זמן מיותר ואתם מחפשים מקצוענים שיבנו עבורכם חנות וירטואלית יציבה ומקצועית, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

בניית אתרים בקוד פתוח – אז מה לגבי חנות וירטואלית?

מידי פעם פונים אלינו ומבקשים הקמה של חנות וירטואלית וורדפרס – אז חשוב שתדעו, WordPress היא פלטפורמת קוד פתוח שהוקמה עבור בלוגים ואתרי תדמית. אחד היתרונות הגדולים בקוד פתוח, הוא האפשרות להוריד תוספים (בחינם או בתשלום) ולחסוך את העלויות הגבוהות של פיתוח ייחודי על ידי מתכנת.

אז למה לא לבנות חנות וירטואלית בוורדפרס?
OpenCart vs WooCommerce

אחד התוספים שאפשר להוריד לוורדפרס, יכול להפוך את האתר שלכם לחנות מכירות. התוסף נקרא WooCommerce וגם הוא ניתן להורדה בחינם לאתר הוורדפרס שלכם (בקישור כאן). אז מה הבעיה? בשונה מ-OpenCart, הייעוד של WordPress היא לא חנויות וירטואליות, אלא בלוגים ומאמרים.

התוספים של וורדפרס יותר חשופים לפריצות (וורדפרס המערכת הכי מותקפת בעולם) ואם אתם מתכננים למכור מוצרים ולשמור פרטים של לקוחות, מומלץ לעבוד במערכת מאובטחת יותר. יתר על כן, המסד נתונים (DataBase) של וורדפרס חלש יותר ולא ערוך להכיל כמות גדולה של מוצרים. כלומר אם יום אחד תגיעו למאות ואלפי מוצרים האתר שלכם עלול להיתקל בבעיות תפעול ואיטיות.

בניית אתרים מג'נטו מול אופן כארט
OpenCart vs Magento

אז דיברנו על וורדפרס אבל מה לגבי השוואה מול מערכות קוד פתוח אחרות שכן מיועדות לחנויות וירטואליות? אז כאן הדעות חלוקות. יש מעריצים של מג'נטו שלא מוכנים להיפרד מהמערכת ויש כאלו שידבקו אך ורק ב-OpenCart. חשוב לדעת שתוספים של מג'נטו לרוב יהיו יקרים יותר ומתכנת מג'נטו גם יכול להיות יקר יותר.

האתר BuiltWith סורק את האתרים השונים ברשת ומדווח לנו כמה אתרים פעילים יש בכל מערכת. בקישור כאן תוכלו לראות שלמערכת אופנכארט יש 383,628 אתרים פעילים ברשת (נכון לתאריך פרסום המאמר) ולעומת זאת למג'נטו יש 240,597. זה לא אומר מי יותר טובה עבורכם אבל אנחנו מאמינים ש-OpenCart מתאימה גם לעסקים קטנים וגם לחברות גדולות.

אז מה עושים? מאיפה בכלל מתחילים?

קודם כל חשוב שתקראו את המדריך שלנו על הקמת חנות אינטרנטית – שם תוכלו להבין על האפשרויות השונות, מה עדיף לכם כרגע, איך אתם צריכים להתכונן וממה צריך להיזהר לפני הקמה של חנות באינטרנט.

אם החלטתם שאתם רוצים לבנות בעצמכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר הבינלאומי של OpenCart שם תוכלו להוריד את המערכת ולהעלות אותה לשרת שלכם. לאחר העלאה לשרת האחסון שלכם, תצטרכו להתקין את המערכת ולהוסיף עברית (אם תרצו למכור בישראל).

OpenCart עברית – מאיפה אפשר להוריד?

כדי להשתמש במערכת של OpenCart בעברית, עליכם להשתמש בקבצי תרגום של המערכת לעברית. באתר של OpenCart אתם יכולים לרכוש תרגומי OpenCart Hebrew ולחסוך בזמן ובעבודה מיותרת.

  • לתרגום עברית של גרסאות מערכת 2.0.2.0, 2.0.0.0, 2.0.1.1, 2.0.0.0, 2.0.1.0, 2.0.3.1 לחצו כאן
  • לתרגום אופן כראט בעברית של גרסאות מערכת 3.0.1.1, 3.0.1.2, 3.0.2.0 לחצו כאן
  • בנוסף, המערכת שולחת דוא"ל לאחר רכישה, הרשמה וכד'. כדי לשלוח הודעות בעברית וביישור לימין (RTL) עליכם לרכוש תוסף שידאג ליישור הטקסט לימין וגם לתרגום של המיילים האוטומטיים. התוסף תומך בגרסאות OpenCart 1.5.4.1, 1.5.5.1, 1.5.6, 1.5.6.1, 1.5.6.2, 1.5.6.3, 1.5.6.4, 2.0.0.0, 2.0.1.0, 2.0.1.1, 2.0.2.0 לרכישה בקישור כאן

מי בכלל צריך OpenCart?

אם אתם חושבים על בניית אתרי מסחר, חשוב שתבינו את המשמעות של אתר מסחרי שאינו מאובטח כמו שצריך. מלבד לפרטי האשראי של הלקוחות שנשמרים באתרי צד שלישי (על פי חוק), האתר שלכם צריך לשמור את פרטי הלקוח – כתובת, שם, טלפון, פרטי ההזמנות, היסטוריית פעילות וכד'. אבטחת אתר אף פעם לא תהיה סגורה הרמטית ב-100% (אפילו אם אתם בנק ) אבל אנחנו מאמינים שחשוב לשמור את הנתונים במערכת מאובטחת ככל הניתן. זה לא משנה אם אתם חברה גדולה, עסק בינוני או אפילו עוסק פטור. הלקוחות שלכם לא רוצים את המידע שלהם בחוץ וכדאי לחשוב על הנושא לפני שאתם בוחרים את מערכת הניהול של האתר.

יתר על כן, כיוון שהמערכת של OpenCart נבנתה במיוחד עבור אתרי מסחר, היא מאפשרת לכם לקבל יותר נתונים ומתפקדת במיוחד עבור חנויות וירטואליות. הנה כמה דוגמאות לברירת המחדל של המערכת: תצוגה ייעודית של מכירות בפאנל הניהול, אפשרות להשוואת מוצרים, קוד קופון, חשבון אישי לכל משתמש עם היסטוריית הזמנות, רשימת תפוצה, תכנית שותפים ועוד ועוד.

עדיין מתלבטים? אנחנו מזמינים אתכם לצפות בברירת המחדל של OpenCart ושל פאנל הניהול בקישור כאן

רוצים שאנחנו נבנה עבורכם חנות וירטואלית מקצועית ב-OpenCart שתעזור לכם לייצר מכירות אונליין? אנחנו כאן לרשותכם. צרו קשר ותתחילו לייצר הכנסות אונליין גם כשאתם ישנים.

2 מחשבות על “כל מה שאתם חייבים לדעת על OpenCart להקמת חנות וירטואלית”

  1. כתבה מעולה. תודה רבה על המידע המפורט. אנחנו עובדים עם אופנכארט כבר קרוב ל-5 שנים וממש מרוצים מהמערכת. מומלץ בחום.

    הגב

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי