כל מה שרציתם לדעת על קידום באינסטגרם וממה צריך להיזהר?

כחלק מתהליך של קידום עסקים ושיווק באינטרנט, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה מאוד רווחית לקידום עסקים. אינסטגרם מאפשרת לנו להשיג תנועה של גולשים ואם אנחנו מצליחים לפגוע בקהל היעד שלנו, ניתן להשיג לקוחות בעלויות משתלמות מאוד ביחס לאפשרויות הקידום האחרות (קידום בגוגל, קידום אורגני, פרסום בפייסבוק וכד'). במאמר זה נרצה לפרט על האפשרויות השונות של קידום באינסטגרם ומה חשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים לקדם את החשבון שלכם.

קידום באינסטגרם בחינם ? הייתכן?

כחלק מהמדריך שלנו על איך להשיג לייקים ועוקבים לאינסטגרם, הרבה מפרסמים עם זמן פנוי התחילו לפעול ולעבוד על האינסטגרם באופן ידני. חלקם מעלים תוכן באופן שוטף, עוקבים אחרי האשתגים רלוונטיים, מחפשים את העוקבים של המתחרים שלהם, עוקבים אחריהם ועושים עוד מגוון פעולות ידניות לקידום חשבון האינסטגרם שלהם.

קידום באינסטגרם לעסקים

על קידום ממומן באינסטגרם כבר כתבנו בבלוג, כמעט כל אחד יודע איך להוציא כספים ולבנות קמפיינים לקידום ממומן. עם זאת, קידום אורגני באינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מהקידום באינסטגרם. הקידום האורגני הפך לתהליך חשוב להגדלת עוקבים וליצירת מעורבות של עוקבים אחריכם. הפעילות האורגנית (כמו מעקב אחר משתמשים רלוונטיים ופעילות שוטפת של החשבון העסקי שלכם) איננה כרוכה בהוצאות גבוהות אלא בזמן בלבד. עם זאת, וכפי שכתבנו במדריכים הקודמים על קידום באינסטגרם, קיימים רובוטים באינסטגרם לקידום אוטומטי של החשבון שלכם.

רובוט לאינסטגרם – תוכנה לקידום חשבון האינסטגרם שלכם

כל הפעולות הידנית שכבר כתבנו במדריך "איך להשיג לייקים ועוקבים לאינסטגרם" ניתנות לביצוע אוטומטי באמצעות רובוטים באינסטגרם. ניתן לעקוב אחר האשתגים ספציפיים, לעקוב אחר משתמשים באזורים ספציפיים, לשלוח הודעות אוטומטיות, לעקוב אחר מתחרים ועוד ועוד. להלן רשימה של חלק מהבוטים הנפוצים בתחום:

Jarvee

Socialcaptain

FollowLiker

Gramista

Instazood

אז מה חשוב לדעת לפני שימוש ברובוטים לקידום באינסטגרם?

שימו לב: כל הרובוטים הללו עלולים לגרום לכם להיחסם באינסטגרם. לכן מומלץ להבין מהם כמות הפעולות היומיות ולא להגזים בכמות הפעולות וכמובן בזמן השימוש. כאשר החשבון שלכם פעיל 24/7 אינסטגרם מזהה את הפעילות ועלולה לחסום אתכם. חשבון שנחסם עלול לפגוע בכל הפעילות העסקית שלכם באינסטגרם ולמחוק את כל העבודה שהשקעתם עד לאותו היום.

קידום עוקבים ישראלים באינסטגרם

חשוב מאוד לזכור, אם העסק שלכם פונה לקהל בישראל ואתם רוצים קידום אפקטיבי, כדאי להתמקד בלקוחות מקומיים ולמצוא עוקבים ישראלים באינסטגרם. קהל היעד הישראלי הרבה יותר מצומצם מקהלי יעד דוברי אנגלית למשל ולכן צריך להשקיע יותר זמן ומשאבים מאשר בקהל דובר אנגלית למשל. שימו לב שלא כל התוכנות לקידום האינסטגרם עובדות עם #האשתגים בעברית או יכולות לשלוח הודעות בעברית.

רוצים שאנחנו ננהל את הקידום שלכם באינסטגרם? רוצים להגדיל את כמות העוקבים? הלקוחות החדשים והלייקים של חשבון האינסטגרם שלכם? השאירו הודעה כאן ונחזור אליכם עם הצעה תפורה בשבילכם.

אם יצא לכם לשמוע על בוט לקידום באינסטגרם שאינו מופיע כאן, או שיש לכם רעיון אחר לקידום האינסטגרם שלכם, נשמח לשמוע מכם בתגובות כאן למטה. בהצלחה!

מחשבה 1 על “כל מה שרציתם לדעת על קידום באינסטגרם וממה צריך להיזהר?”

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי