איך להשיג לייקים ועוקבים לאינסטגרם?

במדריך זה אנו נספר לכם על שיטות מיוחדות לקידום האינסטגרם בחינם ותוכנות להשגת לייקים ועוקבים גם ללא תשלום. חשוב להבהיר לפני שאנו בוחרים לקדם את האינסטגרם צריך להגדיר מהי המטרה הראשית שלשמה אנו עושים זאת. להשיג עוקבים ולייקים זה לא באמת קשה, אבל להשיג עוקבים ולייקים רלוונטים לעסק שלנו וגולשים שיהפכו לגולשים באתר שלנו/יבצעו רכישה זה כבר סיפור אחר לגמרי.

רבים חושבים שבעזרת תוכנות להשגת לייקים ועוקבים הם יכולים לגרום להצלחתו של האינסטגרם אבל הסוד טמון בעבודה קשה הנעשית גם בעזרת תוכנות וגם באופן ידני.

ראשית אינסטגרם צריך לזהות את הפרופיל שלנו בתור פרופיל פעיל שזה הכי חשוב.
ניתן דוגמא לעסק באינסטגרם ונסביר איך מומלץ לקדם אותו בדרך הנכונה – אתר למכירת חולצות עם הדפסים מיוחדים שקהל היעד שלו נמצא בארה"ב.

העלאת פוסטים ווידאו לאינסטגרם

הצעד הראשון אחרי פתיחת הפרופיל הוא לעלות 8-10 פוסטים – תמונות מעניינות, כדי להראות קצת תוכן לאנשים שיגיעו אלינו (ולא ימצאו דף ריק). מומלץ להוסיף וידאו ככל האפשר. אינסטגרם מאפשרת לנו להעלות סרטוני וידאו עד אורך של דקה ומבדיקות שעשינו יש להם פוטנציאל חשיפה גדול יותר מתמונות.

אם נחזור רגע לאותו עסק שמוכר חולצות מודפסות, כדאי להעלות תמונות של החולצות האטרקטיביות ביותר ובנוסף וידאו עם שחקנים/דוגמנים שלובשים את החולצות במקומות שונים ומגוונים. המטרה שהגולשים באינסטגרם יאהבו את מה שהם רואים וירצו לעקוב אחריכם כדי לראות תמונות נוספות ועיצובים חדשים ומדליקים.

חיפוש אחר עוקבים בתחומים רלוונטיים

מיד לאחר מכן, כדאי להתחיל לחפש פרופילים עם המון עוקבים באותו תחום כמו שלנו או בתחומים משיקים. המטרה שאינסטגרם יבין שאנחנו משתמשים פעילים ובשביל זה צריך להתחיל לעשות לייקים לתמונות שלהם ולהתחיל להגיב באופן מתמיד בדפים מהתחום שלנו.

איך למצוא עוקבים פעילים חמים מהתחום?

אחד הצעדים החכמים יותר שאפשר לעשות הוא להיכנס לעוקבים של הפרופילים המתחרים שלנו, ולהתחיל לעשות לעוקבים שלהם עוקב. כאשר נכנסים לעוקבים של פרופיל מסוים, ניתן לראות את רשימת העוקבים אחריו מסודרים לפי תאריך. כלומר אלו שמופיעים בראש הרשימה הם אלו שעקבו אחריו אחרונים ומומלץ לעקוב אחריהם. כן זאת עבודה קשה, אבל אלה עוקבים "חמים" שהצטרפו אליהם לאחרונה ובטוח שהנישה מעניינת אותם. כלומר יש סיכוי גדול שיעקבו אחריכם בחזרה.

אז בסופו של דבר יהיו לי יותר פרופילים שאני עוקב אחריהם מאלו שעוקבים אחריי לא?

אז זהו, שלא. המטרה במעקב אחרי פרופילים הוא לעורר עניין ולגרום להם לצפות בפרופיל שלכם ולעקוב אחריכם. לאחר תקופה אתם תמיד יכולים להסיר עוקבים ובכך לדאוג בהמשך שיהיו לכם יותר עוקבים מכאלו שאתם עוקבים אחריהם.

שימו לב!

חשוב לזכור: עשיית עוקבים רבים באינסטגרם עלולה לגרום לחסימת הפרופיל ואנחנו לא לוקחים שום אחריות על החשבון שלכם. אנחנו מציעים לעשות בין 50 – 100 עוקבים ביום ולא לעבור את הכמות הזאת.
גם הורדת עוקבים נחשבת לעוקב ולכן צריך לשים לב לשניהם יחד.

כל כמה זמן צריך לפרסם פוסט באינסטגרם?

המטרה היא להגיע לחשיפה כמו שיותר גדולה לדף שלנו ולכל פוסט שאנו מעלים.
חשוב מאוד לעלות פוסטים באופן שותף לאינסטגרם, אנחנו ממליצים לעלות בין 2-3 פוסטים ביום כדי להגיע לחשיפה גבוהה יותר ולקבל תנועה אורגנית מעוקבים חדשים.
חשוב להבין שרמת הפעילות שלנו בתוך האינסטגרם היא אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחתו.

מה זה # האשטאג ואיך בעצם הוא יכול לעזור לקידום האינסטגרם?

האשטאג זהו מחרוזת של טקסט המשמשת לתיוג וקטלוג של נושאים ברשתות החברתיות. מבנה ההאשטאג כולל סולמית בתחילה ונכתב ללא רווחים. לדוגמא #פרסוםבאינטרנט

בכול תמונה שאנו מעלים לאינסטגרם מומלץ מאוד להשתמש בהאשטגים פופלריים כדי להשיג יותר חשיפה ולייקים. אנו ממליצים לעשות מחקר האשטאגים מקיף בתחום שלנו ולהוסיף את האשטאגים הרלוונטיים לכל פוסט שאנחנו מעלים לחשבון.

לדוגמא אם אנחנו רוצים לעלות תמונה של חולצה עם הדפס של כדור כדורגל – רוב האנשים היו משתמשים בהאשטג של TSHIRT# והאשטג של #soccer כך הם יכולים גם להגיע לאנשים שאוהבים חולצות וגם לאנשים שאוהבים כדורגל.

אבל! זוהי לא המלצתנו, האשטגים אלו הם גדולים מאוד ולכל אחד מהם לפחות 15 מיליון תמונות שתייגו אותם עד היום. הכוונה היא שכל כמה שניות בעולם מישו מעלה תמונה ומתייג את אותם האשטאגים, מה שיוצר כמות תמונות אדירה שמשתנה כל כמה שניות. לכן אנו ממליצים לחפש האשטגים קטנים יותר, שהתמונה תוכל להישאר שם זמן מסויים לפני שתעלם וכך אנשים באמת יוכלו להבחין בה.

כמה האשטאגים כדאי להוסיף לכל פוסט?

כמות ההאשטאגים המומלצת לתמונה או סרטון היא עד 30 – מעבר ל-30 זה מה שנקרא "תפסת מרובה לא תפסת". כלומר עדיף להתמקד באיכות ולא בהכרח בכמות.

טיפ קטן מאיתנו אליכם, מותר לכם לכתוב את ההאשטאגים גם בתגובה הראשונה וכך תוכלו להימנע מלכתוב אותם בתיאור של הפוסט ולעשות אותו סתם ארוך ומכוער. מומלץ לכתוב בתיאור הפוסט מידע על התמונה/הסרטון, הנעה לפעולה או אפילו קישור לפרופיל שאיתו שיתפתם פעולה.

שיתופי פעולה לטובת הגדלת כמות העוקבים באינסטגרם

לאחר שבניתם פרופיל עם כמות של עוקבים, מומלץ ליצור קשרים עם פרופילים מתחומים מקבילים שיש להם כמות עוקבים דומה. כשאתם מעלים פוסט אתם יכולים לתייג פרופילים אחרים בעזרת @ ולאחר מכן לרשום את שמם. כאשר הם מעלים פוסטים ומתייגים אתכם ולהיפך כך ניתן להזרים עוקבים בין שני הפרופילים. שיתוף פעולה עם 10-20 פרופילים עם עוקבים יכולים להגדיל את כמות העוקבים שלכם ושלהם בצורה משמעותית.

תוכנות להשגת עוקבים ולייקים באינסטגרם:

ADD ME FAST
בחלק זה של המדריך נמליץ על תוכנות חינמיות או בתשלום שאנחנו ממליצים עליהם.
נתחיל באתר הנקרא ADD ME FAST שיש לו מערכת ייחודית משלו – שאליו תוכלו להגיע בלחיצה כאן.

באתר ניתן להתשמש בחינם ומה שהוא מאפשר לעשות הוא להכניס את פרופיל האינסטגרם שלנו ולבחור את הפעולה שאנחנו רוצים להשיג. למשל: לייקים לתמונה באינסטגרם, עוקבים לפרופיל ועוד.
המטרה באתר היא לעשות לכמה שיותר אנשים לייקים או עוקב ולקבל על זה נקודות.

בזכות הנקודות שצברנו אנחנו יוכלים להגדיר כמה נקודות אנחנו מוכנים לשלם על כל עוקב שקיבלנו,
ואז על כל עוקב חדש שהגיע מהאתר – האתר יוריד לנו מהנקודות שהשגנו. דרך האתר ניתן להשיג כמה מאות עוקבים בחודש ואף יותר, מה שיכול לתרום מאוד לבניית התדמית הראשונית שלנו באינסטגרם.

GRAMBLR
תוכנה נוספת שאהבנו נקראת GRAMBLR. היא חינמית ל-30 יום בלבד, התוכנה מאפשרת לנו להזין האשטאגים (מומלץ להזין האשטגים אחרי שעשינו מחקר). לאחר שהזנו את האשטגים, התוכנה תחפש אנשים שהעלו תמונות עם התיוגים של אותם האשטגים ותתחיל לעשות להם לייקים לתמונות.
דבר זה יכול לעזור לנו גם בהגדלת הלייקים של הפוסטים בפרופיל שלנו וגם של העוקבים.
בנוסף, התוכנה מאפשר לנו להעלות תמונות וסרטונים גם מהמחשב ולא רק דרך הסמאטרפון.

Social Captain
סושיאל קפטן אמנם כרוכה בתשלום גבוה יחסית, אך הם טוענים שהמערכת כוללת בינה מלאכותית AI שמאפשרת לנו למצוא יותר עוקבים אמיתיים ולטרגט את קהל היעד שלנו בצורה טובה וממוקדת יותר. המחירים מתחילים מ-15$ לשבוע. יצא לנו לשמוע הרבה המלצות על המערכת, אך אף פעם לא ניסינו אותה. תוכלו להתרשם מ-24 שעות נסיון בחינם בקישור כאן. נשמח לשמוע את דעתכם בתגובות כאן למטה.

2INTAMATE – לא רלוונטית נכון לתאריך 21.4.19
התוכנה השלישית שעליה נרצה להמליץ נקראת 2INTAMATE והיא בעלות חד פעמית של כמה עשרות דולרים.
מה שאפשר לעשות בתוכנה הוא למצוא האשטגים ולבצע מחקר מעמיק.
לחפש פוסטים של מתחרים ולעשות להםREPOST ולפרסם את הפוסטים שלהם גם בדף שלנו.
אנו היינו ממליצים לתייג את הדף ממנו הפוסט נלקח, לטובת זכויות יוצרים.
מהתוכנה אפשר גם לעלות פוסטים דרך המחשב ולתזמן אותם לאיזה זמן שנבחר.
קיימים עוד פיצרים רבים בתוך התוכנה. אנחנו ממליצים לעייין ולראות מדריכים באינטרנט.

במידה והבנתם שהזמן שלכם יקר ואתם מעדיפים להתעסק בתאכלס – במכירות ולקוחות חדשים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מקצוענים לפרסום באינטרנט.

לשיחה ראשונית ללא תשלום חייגו עוד היום 072-372-6000

** כל האמור במאמר זה ניתן כהמלצה בלבד. אנו לא לוקחים אחריות וממליצים שלא לבצע יותר מ-100-200 פעולות ביום כדי שהחשבון שלכם לא ייחסם. בהצלחה!

6 מחשבות על “איך להשיג לייקים ועוקבים לאינסטגרם?”

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי