12 תוכנות וכלים לבניית מצגות מרהיבות שידהימו את הקהל שלכם

כבר 25 שנים אנחנו משתמשים ב- Power Point כדי לבנות מצגות. מצגת יצירתית יכולה לעזור לכם לשווק את הרעיון שלכם ולהשפיע על אנשים, להעביר חומר לימודי, מצגות עסקיות למשקיעים ואפילו לימי הולדת ואירועים מיוחדים. רובנו יודעים עד כמה כדאי להשתמש במצגות כדי להעביר מסרים, אבל לא כולנו יודעים שיש עוד מגוון תוכנות וכלים מיוחדים להצגת מצגות מלבד ל- Power Point.

רוצים שאנחנו נבנה בשבילכם מצגת עסקית או סרטון תדמית לעסק?
צפו בעמוד עיצוב מצגות או חייגו 072-372-6000

בפוסט הבא תוכלו למצוא 12 תוכנות וכלים שונים לעריכת מצגות מרהיבות. אם אתם רוצים להבין איך להכין מצגת עסקית טובה שתעביר את המסר שלכם, איך לתכנן ולבנות סיפור ואיך לערב את הקהל שלכם, היכנסו לפוסט שלנו על טיפים להכנת מצגת עסקית.

עדכון מיולי 2023: הוספנו בהמשך גם מדריך קצר על איך לבנות מצגות באמצעות AI בינה מלאכותית

אספנו בשבילכם את מיטב הכלים:

Google Drive

Google Drive מאפשרת לנו לבנות מצגות בדומה ל- Power Point. היתרון הוא שאפשר לעבוד אונליין כמה משתמשים בו זמנית. ניתן להעלות מצגת Power Point קיימת או להתחיל מאפס.

Prezi

Prezi הוא אחד הכלים המיוחדים ביותר להכנת מצגות וכולל מבחר ענק של אפקטים. ניתן להשתמש בחינם למשך החודש הראשון.

שימו לב: לא בכל הטמפלטים ניתן להשתמש בפונטים בעברית. על מנת להוסיף טקסטים בעברית לחצו על Ctrl+Shift+C ותעברו לעורך העיצוב CSS. שלושת החלקים הראשונים שמתחילים ב- @font-face אחראים על הפונטים בתיבת הטקסט. החלק הראשון משנה את הטקסט ב- Body, השני ב- Title והשלישי Subtitle. שנו את הפונט כרצונכם ע"י שינוי של שם הפונט הקיים ( NotoSerif-Regular ) למשל והחליפו אותו בשם הפונט שתרצו להשתמש בו. להלן מבחר הפונטים בעברית שקיימים ב- Prezi:
Ariel, Times, ChocoRegular,  ChocoBold,  SwissBold,  Arimo-Regular
לחצו Apply והזינו את הטקסט.
שימו לב שהטקסט מוזן בצורה הפוכה. על מנת לסדר את העברית השתמשו בהופך טקסט

Zoho Show

Zoho Show הוא כלי די דומה ל-Power Point. היתרון שבו הוא שאפשר לשתף את המצגת בין משתמשים תוך כדי שיחה בצ'ט. תוכלו לשלב קטעי קול שלכם במצגת ולעבוד במקביל עם אחרים דרך הרשת. יתרון נוסף הוא האפשרות לעריכת תמונות בתוך הממשק.
דוגמא לעריכת סרטון ב- Zoho Show:

Author Stream

Author Stream מאפשר להעלות מצגות Power Point קיימות ולהוסיף להן מגוון אפקטים שלא קיימים ב-Power Point. ניתן לשתף את המצגות ברשתות החברתיות, כסרטון ב- Youtube ועוד.

Canva

Canva מציעה לכם ליצור בעצמכם מגוון רחב של עיצובים גרפיים בשיטת Drag&Drop תוכלו ליצור מצגות, פוסטרים, אינפוגרפיקה, כרטיס ביקור, מודעות לפרסום ואפילו קאבר לפייסבוק. הממשק הוירטואלי קל לתפעול ומכיל המון תמונות ועיצובים מדליקים, חלקם בחינם וחלקם בתשלום (בערך 1$ לכל תמונה)

Emaze

Emaze די דומה ל- Prezi: תוכנה וירטואלית להכנת מצגות עם מגוון רחב של עיצובים וטמפלטים. היתרון: אפשר לעבוד בעברית ואין צורך להפוך את האותיות.

Visme

Visme הוא עוד כלי נחמד לבניית מצגות אונליין, מודעות פרסום ובעיקר אינפוגרפיקות. הרעיון די דומה ל- PowerPoint. אפשר לעבוד גם בעברית וניתן לשתף את המצגת ישירות לאתר שלכם או ל-SideShare.

SlideShare

אז אחרי שכבר יש לנו מצגת, נוכל לשתף אותה ברשתות החברתיות. SlideShare היא רשת חברתית במיוחד להצגת מצגות. תוכלו להעלות מצגות Power Point, Word, FDF ואפילו סרטונים, לפרסם אותם ב- SlideShare וב-Linkedin ולהטמיע את המצגת באתר שלכם בממשק מיוחד לצפייה במצגות. חלק מהשירותים כרוכים בתשלום.

Adobe Color

חלק חשוב בבניית המצגת שלכם ובכלל בכל עיצוב גרפי הוא התאמת הצבעים. מעצבים גרפיים מכירים את התיאוריות השונות על שילובי הצבעים. בעזרת Adobe Color תוכלו למצוא את שילובי הצבעים המתאימים ביותר בשבילכם מבלי צורך ללמוד על התיאוריות השונות. תוכלו להעלות תמונה ולקבל את מגוון הצבעים המתאימים לה. בנוסף, תוכלו לבחור צבע מסויים ולקבל מגוון צבעים תואמים. הזינו את קוד ה- HEX של הצבע שלכם בריבוע המרכזי ולחצו על האפשרויות השונות ב-Color Rule.

עיצוב סרטונים:

אם אתם רוצים להעביר מסר, לפעמים כדי להשתמש בסרטוני וידאו ולא רק במצגות. להלן כמה כלים ליצירה של סרטוני וידאו. תוכלו לקרוא על הנושא בהרחבה בפוסט שלנו על סרטון תדמית

PowToon

PowToon הוא אחד הכלים המדליקים ביותר לעריכת סרטוני אנימציה. מגוון עצום של אנימציות ואפשרויות בממשק קל ופשוט לשימוש. אם תרצו להוריד את הלוגו של PowToon ולהשתמש בו לשימושים מסחריים, תצטרכו לשלם סכום מסוים עבור השירות. מומלץ ביותר!

Animoto

Animoto הוא אתר המאפשר ליצור סרטוני תדמית ווידאו בקלות ובמהירות, גם לגולשים שלא מבינים בעריכת וידאו. באתר ניתן לבנות סרטון תדמית של עד 30 שניות בחינם. סרטון ארוך יותר ועוד מספר אפשרויות נחמדות,כרוכות בתשלום חודשי מסויים החל מ-39$ בחודש. בסיום בניית הסרטון ניתן להעלות אותו ל- YouTube ולאחר מכן להטמיע אותו גם באתר שלכם.

איך לבנות מצגת באמצעות בינה מלאכותית AI?

Gamma

אז בשנת 2023 כשיש כל כך הרבה באז על AI והשימוש בבינה מלאכותית הגיע גם לעולמות התוכן והעיצוב הכירו את Gamma – מאפשרת לכם לעצב מצגת תוך כמה דקות עם בינה מלאכותית. אז נכון, זה עובד כרגע יותר טוב באנגלית ונכון תמיד צריך לעבור על התוכן אבל למי שמחפש משהו ראשוני גאמה יכולה לחסוך לכם המון המון זמן. צריך רק להקליד פרומפט (ניסינו אפשר אפילו גם בעברית) ומקבלים מצגת תוך דקות ספורות. אם ניסיתם נשמח לשמוע בתגובות.

אם אתם בונים מצגות עסקיות, זכרו תמיד להשתמש בתמונות עם רשיון לשימוש מסחרי. אתם מוזמנים להמשיך ולצפות בבלוג שלנו שלנו ולקרוא שם גם על אתרים המציעים תמונות בחינם לשימוש חופשי.
אם נהנתם מהפוסט והשתמשתם בחלק מהכלים, נשמח לשמוע מכם תגובות כאן למטה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי