סקירת כלים ותוכנות לניהול עסקים: הטבות מיוחדות בעידן הקורונה

בתקופה שבה בעלי עסקים רבים מצמצמים הוצאות ומתחילים לעבוד מהבית, יש המון כלים ותוכנות לניהול ושיווק שיכולות לעזור להתייעלות העסקית. לאחרונה יש המון מבצעים והטבות ושווה לנצל את זה. ריכזנו בפניכם מגוון רחב של חברות המציעות תוכנות וכלים טכנולוגים שונים לעסקים ויזמים, בהטבות ייחודיות לתקופת הקורונה.

ראשית, נרצה להזכיר לכם על מענק של גוגל למפרסמים ב- Google Ads בגלל משבר הקורונה. כל הפרטים במאמר שכתבנו כאן

לפניכם מגוון של כלים ותוכנות לניהול עסק במחירים מיוחדים או בתקופות ניסיון ארוכות יותר מהרגיל. לצפייה במידע נוסף וקבלת ההטבות לחצו על הקישור בשם החברה.

Crisp – מערכת להשבתת רעשי רקע בשיחות וירטואליות, באמצעות בינה מלאכותית. מומלץ למי שמנהלים לא מעט פגישות בזמן האחרון מהבית והילדים/הכלב/השכנים מפריעים לשיחות שלהם. מציעים עד 120 דקות בשבוע למשך ששת החודשים הבאים בחינם. שווה בדיקה.

Microsoft – מציעה 6 חודשים של ניסיון בחינם לשימוש ב- Office 365 E1 – כלי לעבודה עסקית מרחוק (שיתוף קבצים, יומנים, פגישות, דוא"ל, מובייל ועוד.

Shopify – הפלטפורמה הגדולה בעולם להקמת חנויות וירטואליות מציעה 90 יום ניסיון ללקוחות חדשים (במקום 14).

Adobe – סט המוצרים של אדובי Creative Cloud (פוטושופ, אילוסטרייטור, פרימייר, לייטרום ועוד) גישה ביתית בחינם לסטודנטים ועובדי אקדמיה, עד סוף מאי 2020.

Zoom.ai – עוזרת אישית לניהול של פגישות מרחוק. יכולה לעזור לכם בתזמון של הפגישות הוירטואליות שלכם, לשלוח לכל המשתתפים קישור לפני התחלת השיחה ומתאימה לעבודה עם מגוון כלים לשיחות וידאו כמו Skype, Google Hangouts, Cisco Webex ועוד למעלה מ-60 אפשרויות שונות. מציעים תזמון חינם ל-30 יום.

HubSpot – הפלטפורמה השיווקית המובילה בעולם מציעה מגוון הטבות לעסקים בתקופה הקורונה. חלק בהנחה משמעותית (עד 50%) וחלק לתקופת נסיון של עד 90 יום.

HootSuite– כלי לתזמון וניהול רשתות חברתיות. מציעים חשבון פרו בחינם לעסקים קטנים ועמותות. ההטבה עד לראשון ביולי 2020.

Buffer – כלי לניהול, תכנון ומדידה של רשתות חברתיות. מאריכים את תקופת הניסיון ל-90 יום ומאפשרים להקפאת המנוי של לקוחות קיימים.

Cloudflare – כלי אבטחה בחינם לעסקים קטנים, שרוצים לעבוד מרחוק בקלות ובבטחה. ההטבה למשך 6 חודשים לפחות.

Moz Academy – המכללה למקדמי אתרים SEO מציעה בחינם גישה לקורסים שלה לקידום אתרים אורגני. ההטבה עד סוף מאי. יש להשתמש בקופון "wegotthis".

LinkedIn – הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם מציעה לנו מגוון קורסים חינמיים על עבודה מרחוק. איך להישאר יעילים? ניהול זמן בעבודה מהבית, שיחות וידאו, ניהול לחצים, ניהול צוות וירטואלי ועוד ועוד.

מצאתם הטבה לכלים ותוכנות שלא מופיעות כאן ויכולות לעזור לעסקים? נשמח לשמוע מכם בתגובות כאן למטה.

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי