קורונה: 340M$ מענק גוגל לעסקים המפרסמים ב- Google Ads

בגלל משבר הקורונה ופגיעה קשה בעסקים, גוגל הכריזה שהיא מציעה מענק פרסום לעסקים קטנים ובינוניים שמפרסמים בגוגל, כתוספת לתקציב הפרסום. אז רצינו להסביר קצת על המענק ועל איך תוכלו להתאים את העסק שלכם לעידן הקורונה.

גוגל מבינה שהכלכלה ששלנו מבוססת על העסקים הקטנים והבינוניים והחליטה להקציב למעלה מ-800 מליון דולר לתמיכה בעסקים ובנפגעי המשבר. חלק מהכספים הוקצו לארגון הבריאות העולמי (WHO), חלק לעמותות, מוסדות אקדמיים וחלק (340 מליון דולר) הוקצו לעסקים שעובדים עם גוגל ומפרסמים ב- Google Ads באופן שוטף.

אז מי זכאי להטבה בעצם?

עסקים קטנים ובינוניים, שפרסמו במערכת הפרסום של Google Ads לפחות 10 מתוך 12 חודשים של שנת 2019 ובחודשים ינואר-פברואר השנה. יש לנו לא מעט לקוחות כאלו שעומדים בקריטריונים ואנחנו בטוחים שהם ישמחו לקבל את ההטבה בתקופה שכזו.

אז כמה נקבל והאם צריך להגיש בקשה?

נכון לשעת פרסום המאמר, נראה שגוגל לא הרחיבה על גודל המענק לכל עסק. עם זאת, נראה שהמענק יינתן בהתאמה לתקציב הפרסום שהיה בעבר.

אין צורך לשלוח בקשה למענק מגוגל, אלא המענק יתקבל ישירות לחשבון הפרסום. גוגל הצהירה שהמענק יגיע לחשבונות הפרסום בשלבים, במהלך החודשים הקרובים החל מסוף מאי 2020.

היתרה תעמוד לרשות המפרסמים עד סוף השנה והם יוכלו להשתמש בה לפרסומים עתידיים (ולא לפרסום שכבר היה בעבר).

מה אני יכול לעשות עם תקציב פרסום בתקופה כזו כשאין לי לקוחות?

יש תחומים שנפגעו קשה בגלל משבר הקורונה, אבל לעומת זאת יש תחומים שהתחילו לפרוח. כולנו יודעים שכל עסק צריך להתאים את עצמו לסביבה המשתנה ולביקושים בשטח. לכן לא מעט מהעסקים חושבים על שינוי של המודל העסקי והשקת מוצרים שמתאימים לעידן הקורונה.

בתקופה כזו של חוסר ודאות מה אפשר למכור בכלל?

מחקרים מראים שיש מוצרים שהביקוש שלהם גדל בצורה משמעותית בזמן האחרון. הנה דוגמה של נתונים ממכירות אתרי סחר אלקטרוני E-commerce בעולם:

אפשר לראות בבירור, שהביקוש למוצרי תינוקות עלה בצורה משמעותית. כמו כן מכירה של מוצרים רפואיים, נקיון, מזון ועבודה מהבית גם כן עלו בהתאמה. לעומת זאת, תחומים כמו תיירות ותכשיטים למשל נפגעו ולכן צריך לחשוב איך אוכל להתאים את העסק שלי לביקושים שהשתנו בגלל משבר הקורונה?

והנה עוד טיפ חשוב, תעקבו אחרי הפרסומים של גוגל על החיפושים הנפוצים בעולם ותוכלו להבין מהם הטרנדים הבאים. גוגל פרסמה מאמר על החיפושים הנפוצים בעולם בחודש מרץ 2020. מישהו דיבר על חדר בריחה וירטואלי?

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי