בניית אתרים השוואת מחירים – איך עושים את זה כמו שצריך?

החלטתם לבנות אתר אבל כל חברה לבניית אתרים מציעה משהו אחר. איך נוכל לדעת כמה עולה לבנות אתר? איך ניתן להשוות בין חברות לבניית אתרים וממה צריך להיזהר לפני חתימה על הסכם לבניית אתרים?

הזמן שלכם שווה כסף ולא מעט

תהליך בניית אתר יכול לקחת הרבה זמן ועלול להיות כרוך בסיכון לא רק של כסף, אלא גם של המון זמן. בתור מנהלים, עצמאים ובעלי עסקים הזמן שלכם לפעמים שווה הרבה יותר מעלות בניית האתר וכמובן שבניית אתר לא מקצועי יכול לפגוע בעסק שלכם ולעלות לכם בהמון זמן ומשאבים. אז איך עושים את זה כמו שצריך?

קודם כל והכי חשוב – אפיון אתר

אז לפני שיוצאים לדרך, כדי שנוכל לבצע השווואה כמו שצריך אנחנו חייבים לדאוג לאפיון אתר. אפיון אתרי אינטרנט הוא תהליך חשוב שיש לעשות לפני בנייה של כל אתר. לא משנה אם אתם מתכנתי אתרים מקצועיים או שאתם לא מבינים כלום בבניית אתרים, חשוב לדאוג לאפיון.

גם אם אין לכם מושג בבניית אתרים, כדאי שתקחו דף ועט ותתחילו לכתוב מה יהיו העמודים באתר שאתם רוצים להקים ומה יהיה בכל אחד מהעמודים. בתהליך אפיון אתרי אינטרנט חשוב ומומלץ להיעזר גם במתחרים שלכם – יש לחפש בגוגל את מילות המפתח שלכם ושל המתחרים ולחשוב מה העמודים הכי חשובים שתרצו שיופיעו באתר החדש.

איך נדע מה יהיה באתר החדש?

הרבה פונים אלינו ואומרים "אני לא מבין בזה איך אוכל להצליח לבנות אפיון לאתר שלי?" אז חשוב להבין – אפיון אתר לא חייב להיות אפיון מקצועי של בונה אתרים מקצועי. האפיון הראשוני יכול להיות ממש תמציתי ופשוט – רק כדי שתהיה לכם נקודת מוצא והשוואה בין חברות לבניית אתרים. כאשר אתם באים לחברה לבניית אתרים ויש לכם אפיון, נציגי החברה גם מבינים שאתם יודעים מה אתם רוצים וגם החברה יכולה להיות יותר ממוקדת ולייעץ לכם מה כדאי להוסיף לאפיון ואפילו מה כדאי להחסיר.

בניית אתרים מודולרים

הרבה מהפונים אלינו מבקשים אתר עם המון פונקציות וטכנולוגיות מתקדמות לבניית אתרים, אבל כאשר מבינים את העלויות הם מתחילים לחשוש ולפעמים אפילו לוותר על הרעיון. חשוב להבין שכל האתרים שנבנים היום הם מודולריים וניתנים לשינוי באופן מלא. אתרים שבאמת מצליחים תמיד משתנים ומשתדרגים עם הזמן. לכן הטיפ שלנו הוא לא לקפות מעל הפופיק אלא לחשוב מה הדרישות המינימליות שיספקו את הלקוח ומה הדרישות שאפשר לוותר עליהם כרגע ולהשאיר אותם לשלבים הבאים – לאחר שהגענו ליעדים והוכחנו את היתכנות האתר.

השוואת מחירים ואפיון גם לאתרי תדמית

מה גם אתרי תדמית פשוטים צריך לאפיין? כן! גם אתרי תדמית פשוטים היום מורכבים מהמון גורמים ויכולים לכלול המון דרישות. האם האתר נבנה באמצעות פלטפורמת וורדפרס או נבנה מאפס? האם באמצעות תבנית? מה לגבי התאמה למובייל? אבטחת האתר? אחסון אתרים ישראלי/בחו"ל? מה לגבי תחזוקת האתר?

שורה תחתונה אם אתם רוצים להצליח להשוות בין מחירים של חברות לבניית אתרים אתם חייבים לאפיין גם אתרי וורדפרס ותדמית פשוטים. ההמלצה שלנו אליכם לעבור על כל הנקודות שלנו במאמר על בניית אתרים מחירון ולהתאים אותם גם לאתרי תדמית.

במידה ואתם רוצים לבצע השוואת מחירים גם להקמה של חנות וירטואלית, תוכלו להיעזר במאמר נוסף שכתבנו על כל מה שצריך לדעת לפני הקמה של חנות אינטרנטית

בניית אתרים – כמה זה עולה? או כמה זה יכול להחזיר לי?

כשאתם חושבים על עליות לבניית אתרים, חשוב תמיד לבחון את קהל היעד שלכם, עלויות הפרסום ואת העסקה הממוצעת בתחום.

לדוגמא, אם אנחנו פונים לקהל יעד ממוקד ואנחנו צריכים להוציא סכומים גבוהים כדי להגיע אליו באינטרנט, חשוב להבין שעלות האתר היא זניחה ביחס לעלות הפרסום ולכן כדאי שלא לחסוך בעלויות הקמת האתר. לעומת זאת, יש תחומים בהם מרבית העבודה מגיעה משיטות שיווק אופליין והעיצוב אינו משמעותי ללקוח (דוגמא אם אנחנו מוכרים ציוד תעשייתי), שם אין חשיבות להשקיע בעיצוב אלא יותר בתוכן.

אם היינו אומרים לכם שהאתר יעלה לכם אלף ש"ח אבל לא יביא לקוחות או שהאתר עולה 7,000 ש"ח אבל יכניס לכם 100 לקוחות חדשים בכל חודש מה הייתים מעדיפים?

לסיכום, הלקוח הוא במרכז ומה שחשוב זה המסר. אם אתם תדעו להגיע ללקוח הנכון, בזמן הנכון עם המסר הנכון עשיתם 90% מהעבודה. השוואת מחירים בעולם בניית האתרים היא דבר נכון לעשות, אך עם זאת חשוב להבין שחסכון בעלויות עלול לפגוע ביעילות הפרסום שיכול לעלות סכומים הרבה יותר גבוהים מהקמת האתר.

אנחנו יודעים לבנות אתרים שיודעים להמיר, יודעים לבנות אפיון אתר מקצועי ויכולים לתת לכם הצעת מחיר שאותה תוכלו להשוות בין חברות שונות לפני שאתם סוגרים איתנו 🙂 לכל שאלה מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ויועץ מקצועי יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי