רשימת אינדקסים חינמיים לפרסום האתר שלכם

חלק מהפרמטרים באלגוריתם של גוגל הוא כמות הקישורים הנכנסים אל האתר שלכם. בפוסט הבא תוכלו לגלות כיצד לגרום לגוגל "לאהוב" את האתר שלכם ולדרג אותו יותר גבוה במילות המפתח שלכם בעזרת רישום לאינדקסים חינמיים.

אינדקסים חינמיים לקבלת קישורים נכנסים אל האתר

העכביש של גוגל סורק את האתרים ברשת בתדירות קבועה. כאשר הוא מגלה קישור חדש לאתר מסויים, הוא נכנס אליו ובודק את האתר המקושר. ככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים אל האתר שלכם, גוגל ידרג אתכם במיקום גבוה יותר במילת המפתח. עם זאת, קיימת חשיבות לערך הקישורים – על כך נפרט בהמשך. מעבר לערך הקישור בגוגל, פרסום באינדקסים חינמיים יכול להכניס תנועה של גולשים אל האתר.

מהם אינדקים חינמיים?

אינדקסים חינמיים הם אתרים בהם קיימת אפשרות לפתוח דף עסקי ללא תשלום, לפרט בכמה מילים על העסק ולקבל קישור אל האתר שלכם. ברוב האינדקסים יש מגוון רחב של קטגוריות ועסקים וברובם תוכלו למצוא את תחום העיסוק שלכם.

מה צריך לכתוב באינדקסים החינמיים?

טפסי הרישום משתנים מאתר לאתר. בדך כלל תתבקשו לפרט על האתר שלכם בכמה מילים, להוסיף את כותרת האתר, מילות מפתח, כתובת, טלפון של העסק וכד'. מומלץ לכתוב בכל אתר תוכן מקורי אחר בניסוח שונה. לא מומלץ להעתיק ולהדביק תוכן דומה בכל האינדקסים החינמיים. גוגל לא אוהב שיש תוכן משוכפל ואם הוא רואה שהתוכן קיים באתרים אחרים הוא יוריד את ערך הדף המקשר אליכם וערך הקישור בהתאם.

באילו אינדקסים מומלץ לפרסם?

גוגל מחליט על ערך הקישור בהתאם לרלוונטיות והשימוש בו. כלומר, אם הקישור לאתר שלכם הגיע מאתר רלוונטי לתחום העיסוק שלכם, הערך שלו יהיה גבוה יותר מאתר בתחום אחר. אם משתמשים רבים מגיעים אל האתר המקשר ובאמת לוחצים על הקישור שלכם, הערך שלו יהיה גם כן יותר גבוה.
לא מומלץ להוסיף קישורים נכנסים מאתרים שלא קשורים לתחום העיסוק שלכם. אם אתם לא מוצאים קטגוריה מתאימה עדיף שלא לקבל קישור בכלל. על מנת לבדוק את הערך של האינדקס מומלץ לבדוק את ה- PR שלו – על כך נרחיב בפוסטים הבאים.

באיזו תדירות מומלץ להוסיף קישור?

מערך הקישורים הנכנסים אל האתר שלכם צריך להיות טבעי ככל האפשר. מומלץ להוסיף קישורים על תקן קבוע ולא מתי שמתחשק לכם. אם גוגל רואה שיש הפצצת קישורים בשבוע אחד ובשבועות הבאים אפילו לא אחד, הוא מבין שמערך הקישורים שלכם לא טבעי. בעיקרון מומלץ להוסיף קישור אחת לשבועיים.

כיצד מוסיפים קישורים עם מילת המפתח?

כאשר הקישור מהאתר מגיע ממילת מפתח (Link Anchor) כמו למשל קידום אתר בגוגל – גוגל מזהה את מילת המפתח ומייחס לזה חשיבות. לא מומלץ להוסיף קישורים רק ממילת המפתח ולא רק ממילת מפתח אחת. על מנת להוסיף קישור שכזה תוכלו להוסיף קוד HTML קצר. להלן דוגמא:
<a href="https://www.yoursite.co.il">מילת המפתח</a>

רשימת אינדקסים חינמיים לפרסום האתר שלכם בחינם:

אינדקס ליסטה:
מאפשר לקבל קישור ללא מילת מפתח, מומלץ לבדוק את הכתובת שלכם לפני אישור הטופס
https://www.lista.co.il/add_site/

אינדקס לינקבר:
בתחילה יש לבדוק שהאתר שלכם לא התווסף כבר לרשימת האתרים, לאחר מכן יש ללחוץ הוסף אתר. הקטגוריה שתכתבו תהפוך למילת המפתח המקשרת.
https://www.linkbar.co.il/ferstaddlink.asp

Indexme:
אינדקס חינמי פשוט לעריכה, הקישור יהיה הכותרת שתכתבו
https://www.indexme.co.il/addurl.php

אינדקס Toplink:
אינדקס עם דירוג גבוה בגוגל, אינו מכיל המון קטגוריות אך אם הם רלוונטיות אליכם כדאי להוסיף את האתר שלכם. יש צורך באימות מייל והרשמה לרשימת התפוצה.
https://www.toplink.co.il/index.php?page=addsite

אינדקס Pirsumi:
אינדקס חינמי המכיל מגוון רחב של קטגוריות. מצריך אימות מייל ורשימת תפוצה.
https://www.pirsume.com/

אינדקס Netit:
אינדקס חינמי מצריך אימות מייל המון קטגוריות
https://www.netit.co.il/biz/FreePublication.asp

Uneed:
אינדקס חינמי מצריך אימות מייל
https://www.uneed.co.il/?pg=subscribe&CategoryID=73

אינדקס תגובות:
אינדקס מומלץ מאוד לפרסום האתר שלכם ולקבלת קישור נכנס. האינדקס מכיל מגוון רחב של קטגוריות. יש לו הרבה כניסות וחיפושים של גולשים ולכן כדאי לפרסם בו. הרישום מחייב אימות מייל ודורש הרבה מידע יחסית, אך העבודה משתלמת בסופו של דבר.
https://www.t.co.il/Join/Intro

אהבתם? רוצים לקרוא פוסטים נוספים שלנו? עקבו אחרינו בפייסבוק ותוכלו להתעדכן בפוסטים הבאים שלנו

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי