עיצוב תמונות לפייסבוק – כל הגדלים המדריך המלא

יצא לכם להעלות תמונה לפייסבוק ולגלות אחרי ששיתפתם שהתמונה נחתכה מכיוון שהגודל לא מתאים? בפוסט הבא תוכלו למצוא את כל הגדלים השונים לתמונות בפייסבוק שלכם (ובדף העסקי), מאגרי תמונות Timeline לפייסבוק ואתר לעיצוב תמונות Cover.

אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, יש חשיבות גדולה להתאים את גודל התמונות לדרישות של פייסבוק. תמונות שמועלות בגדלים אחרים נחתכות בצורה אוטומטית ואתם יכולים לאבד חלק חשוב בתמונה כאשר אתם מפיצים אותה בפייסבוק.

גדלי התמונות לדף העסקי בפייסבוק:

במידה ויש לכם כבר תמונות משלכם ואתם רוצים להעלות אותם לדף הפייסבוק העסקי, על מנת לחתוך את התמונות שלכם לגודל המתאים תוכלו להיעזר בצייר או בתוכנות עריכה כמו Photoshop ועוד. השתמשו בכפתורים resize ו- crop , שמרו את התמונה בגודל המתאים על המחשב ותוכלו להעלות אותה לפייסבוק בגודל המתאים.המידות הדרושות לתמונות בעמוד העסקי:תמונת פרופיל:  170 על 170
תמונות רקע:  820 על 312
ציר זמן: 

  • תמונה לאורך- 476 על 174
  • תמונה לרוחב – 476 על 316
  • תמונה מרובעת – 476 על 476

קישור לאתר:  476 על 249

טיפ חשוב מאיתנו אליכם – במידה והתמונות לא ברורות ניתן להכפיל את הרזולציה פי שתיים (לדוג': תמונת פרופיל היא ברזולוציה של 170 על 170 במידה והתמונה לא תהיה ברורה וחדה ניתן לעלות אותה 340 על 340 וזה יפתור את הבעיה)

מידות לתמונות בפרסום ממומן בפייסבוק : 

קמפיין עם מודעת קישור לאתר – 1200 על 628קמפייןעם מודעת קרוסלה – 1080 על 1080קמפיין סליידשואו(מצגת)/קנבס – בשביל הקמפיינים האלו צריך תמונות ברזולוציה גבוה מאוד, שימו לב שבמצגת התמונה הראשונה שנשים בסרטון היא הקובעת וכל שאר התמונות שנוסיף בהמשך יתאימו את עצמם לרזולוצייה של התמונה הראשונה. לכן חשוב לעלות את כל התמונות באותה הרזולוציה.

טיפים נוספים לשימוש בתמונות בדף הפייסבוק:

אם תרצו לדעת כיצד להגדיל את התמונה של הפוסט לכל רוחב הדף העסקי, היכנסו לדף העסקי ובחרו את התמונה שתרצו להרחיב. לחצו על החץ הקטן בצידו העליון של הפוסט. לחצו על האפשרות Highlight ותראו שהתמונה בגודל רוחב הדף.אם תרצו למקם פוסט באופן קבוע בחלק העליון של הדף, לחצו על Pin to top והפוסט יופיע בחלקו העליון של הדף העסקי באופן קבוע. לשחרור הפוסט מהחלק העליון חזרו על הפעולה בשנית.

טיפים למשתמש הפרטי בפייסבוק:

אם אין לכם דף עסקי ואתם פשוט מחפשים לעצב את תמונות הפייסבוק שלכם, אתם יכולים להיעזר בקישורים הבאים:

אתר לעיצוב תמונות לפייסבוק:

אם אתם מחפשים אתר לעיצוב תמונות לפייסבוק – תוכלו לעצב את תמונת הטיימליין שלכם באתר הבא:

https://timelinecoverbanner.com

מאגרי תמונות קאבר לפייסבוק:

אם אתם מחפשים מאגרים של תמונות לטיימליין, תוכלו להיעזר באתרים הבאים:

https://www.firstcovers.com

https://www.covershub.net

רוצים לקרוא עוד מאמרים על פרסום בפייסבוק? היכנסו למאמר 10 טיפים לשימוש נכון ופרסום בפייסבוק

רוצים לקבל עדכונים שוטפים מהבלוג לשיווק באינטרנט? הירשמו לניוזלטר שלנו

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי