חיבור שליחויות לאתרי אינטרנט – איך כמה ולמה

הרבה שואלים אותנו עם איזו חברת משלוחים כדאי לעבוד כשאנחנו בונים להם חנות וירטואלית. נכון להיום יש לא מעט אפשרויות שליחויות לחנויות אונליין. אז רצינו לרכז כאן לפניכם רשימה של חברות שליחויות שיש להן אפשרות חיבור והתממשקות לאתרי אינטרנט.

תפוז שליחויות – חברת משלוחים לחנויות אונליין עם דגש על שירות לאתרי אינטרנט – מאפשרת חיבור למגוון רחב של מערכות – וורדפרס (ווקומרס), מג'נטו, שופיפיי, פריוריטי, סאפ ועוד. עוד מידע בקישור כאן

צ'יטה – חברת שליחויות די ידועה עם שירות משלוחים בכל הארץ. יש אפשרות להתממשקות לאתרי וורדפרס וווקומרס באמצעות התוסף ווקומרס משלוחים צ'יטה – הפלאגין יאפשר לחנות הוירטואלית שלכם להסתנכרן מול צ'יטה. אפשר להציע ללקוח שליחויות אונליין עד הבית או בחירה מבין נקודות השילוח של צ'יטה ברחבי הארץ. התוסף כרוך בתשלום של 135$. דמו לצפייה ניתן לראות בקישור כאן

בוקסאיט – שילוח לאתרי מסחר ועסקים קטנים באמצעות נקודות איסוף הפרוסות ברחבי הארץ (לוקרים או חנויות). הממשק שלהם מאוד ידידותי וניתן להטמעה באמצעות תוסף חיצוני לאתרי וורדפרס ווקומרס או לאתרי מג'נטו (בעלות של 699-799 ש"ח).

פיקאפ – שילוח למאות נקודות פריסה ברחבי הארץ (בדומה לבוקסיט). יש להם תוסף לוורדפרס שניתן להוריד בקישור כאן ללא תשלום (!) ניתן להתחבר גם לאתרי קוד סגור, מג'נטו ואי-שופ.

יש לא מעט לקוחות שאוהבים את השיטה של פיקאפ ובוקסיט (כי הם יכולים לאסוף ללא המתנה 24/7) ולכן מומלץ לשלב אחת מהן כאפשרות שילוח נוספת ללקוח.

פיקפק – חברת משלוחים שעובדת עם מערכת מאוד חכמה ויודעת לייעל את השליחים שלה. מאפשרת משלוחים מהיום להיום ואפשרות למעקב של הלקוח אחר השליח (בדומה לאפליקציה של וולט). ניתן לקבל תמונת מצב על כל המשלוחים במקביל גם באמצעות אפליקציה. יש אפשרות חיבור שליחויות לאתרי אינטרנט באמצעות API. אהבנו מאוד את הממשק שלהם אבל לא מצאנו תוספים לחיבור של חנויות וירטואליות. מקווים לחידושים בעתיד הקרוב.

חושבים על הקמה של חנות וירטואלית? הנה כל מה שחשוב לפני הקמה של חנות וירטאולית – על האפשרויות השונות, פירוט עלויות וממה צריך להיזהר לפני חתימה על חוזה לחנות אינטרנטית.

מכירים אפשרות נוספת של משלוחים לאתרי מסחר? נשמע לשמוע מכם בתגובות כאן מטה.

3 מחשבות על “חיבור שליחויות לאתרי אינטרנט – איך כמה ולמה”

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי