יועץ קידום אתרים

לא משנה עד כמה האתר שלכם נראה טוב, אתר ללא כניסות של גולשים הוא כמו אי בודד שאי אפשר להגיע אליו.

אם אתם מתכננים להשקיע בבניית אתר, בפוסט הבא תוכלו להבין כיצד לקבל תנועה של גולשים ללא מקדם אתרים מקצועי.

אז מה צריך לדעת על מנת לקדם את האתר שלי?

מעבר לעבודה השוטפת של מקדם אתרים בגוגל, ישנן מספר פעולות פשוטות שיכולות לעזור לכם בקידום האתר שלכם מבלי לשלם כל חודש על הקידום האורגני. לפני שאתם חותמים על חוזה לבניית האתר, כדאי לשאול את החברה מולה אתם עובדים האם הם מציעים שירותי קידום אתרים אורגני. חברה שלא מציעה שירות שכזה, סביר להניח שאינה מתמצאת בפרטים החשובים לקידום האתר ולא תוסיף אפשרויות באתר שיעזרו לקידומו בגוגל.

הטמעת מערכת SEO לקידום האתר בגוגל

גוגל רוצה לדעת פרטים נוספים על האתר מעבר לתוכן שבו. על מנת "להסביר" לגוגל על מה האתר מדבר ובאילו מילות מפתח נרצה להופיע, יש להטמיע באתר מערכת SEO לקידום האתר. המערכת מאפשרת לכם להזין בכל דף את הכותרת שלו, את הטקסט שיופיע בגוגל מתחת לכתובת האתר שלכם וימשוך את הגולשים להיכנס אליו. הכותרת נקראת Title והטקסט נקרא Description מומלץ לכתוב אחד כזה בכל דף שקיים באתר שלכם.

גוגל אוהבת שכתובת הדפים שלכם מכילה את מילת המפתח, המערכת מאפשרת לכם גם לשנות את כתובת הדף ולהזין בה את מילת המפתח. ישנן מגוון רחב של מערכת לקידום אתרים ואין סוף לאפשרויות בכל מערכת שכזו, אך אלו הפרטים הבסיסיים שאתם צריכים לדעת.

כיצד אוכל לקדם את האתר שלי ללא מקדם אתרים מקצועי?

מילת המפתח היום היא תוכן רלוונטי. ככל שהאתר שלכם יהיה יותר רלוונטי מבחינת הגולש שחיפש מילת מפתח מסויימת בגוגל, אתם תופיעו במיקום גבוה יותר. אם אתם בעלי מקצוע ויש לכם ידע וערך מוסף שתוכלו לספר ללקוח, הוא ירצה להשקיע זמן באתר וגוגל תרצה למקם אתכם גבוה. הוסיפו בתדירות קבועה לאתר תוכן מקורי, מעניין ורלוונטי לתחום העיסוק שלכם, אם האתר בנוי כמו שצריך הכניסות אליו הם רק עניין של זמן.

גוגל מדרגת את האתרים על פי מאות פרמטרים, מקדם אתרים חוקר ולומד מהם הפרמטרים וכך לומד לקדם את האתר. גם אם תעבדו לפי ההוראות הנ"ל, לא תוכלו לקבל את אותה כמות התנועה אילו הייתם משלמים למקדם אתרים מקצועי, אך גם תנועה קטנה יחסית עדיפה מאשר להיות אי בודד בסוף העולם…
עם זאת, יועץ קידום אתרים יוכל לעזור לכם להבין מה עליכם לעשות על מנת לקדם את האתר בעצמכם ומה הדרישות הבסיסיות לפני בנייה של אתר.

יועץ קידום אתרים לפני בנייה של אתר באינטרנט

אז אם החלטתם להקים אתר ואתם רוצים לקבל הדרכה קצרה בנושא, או אם יש לכם אתם ואתם רוצים ללמוד כיצד להכניס אליו גולשים, אנחנו מציעים לכם ייעוץ בקידום אתרים. יועץ קידום אתרים מקצועי עם נסיון בקידום והדרכה ישמח להגיע אליכם לכל מקום באיזור המרכז. ההדרכה אורכת שעתיים ומעלה (ע"פ בקשתכם) ותאפשר לכם ללמוד כיצד להכניס לקוחות אל האתר מבלי לשלם כל חודש עבור קידום אתרים אורגני.

מעוניינים לשמוע עוד על ההדרכה שלנו? צרו קשר

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי