איך להוסיף טאב קישור לאתר בפייסבוק

אם אתם מנהלים דף עסקי בפייסבוק, תוכלו להוסיף טאבים שונים בדף שלכם בעזרת אפליקציות קלות להתקנה. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד להוסיף טאב קישור לאתר שלכם מדף הפייסבוק.

פייסבוק מאפשרת למתכנתים לייצר אפליקציות שונות לשימוש הגולשים בחינם או בתשלום. חלק גדול מהאפליקציות הן לשימוש בחינם והן מאפשרות לנו לשדרג את דף הפייסבוק שלנו. יש אפליקציות של צור קשר בפייסבוק, יש כאלו שמאפשרות לבנות דף ברוכים הבאים, לנהל תחרויות והאפליקציה הבאה תאפשר לכם להוסיף טאב קישור לאתר שלכם.

למה יש צורך בטאב קישור לאתר בפייסבוק?

כאשר הגולש נמצא בדף הפייסבוק הוא עדיין חשוף לגירויים אחרים ועלול לעזוב את הדף שלכם בגלל פרסומת, או הודעה שקיבל מחבר בפייסבוק. במידה ואתם מוכרים באתר מוצרים למשל, עדיף לכם להעביר את הגולש לאתר שלכם, בו הסיכוי שיבצע רכישה או יצירת קשר גדל.

אחת הבעיות בפייסבוק, היא שהגולשים מעוניינים לקבל מידע ולא לרכוש מוצרים. אם הגולש עבר לאתר שלכם, סימן שהוא מגלה עניין רב יותר מגולש ממוצע וניתן לעקוב אחריו ולפרסם לו שוב בהמשך (Remarketing – על כך נרחיב בפוסטים הבאים). בנוסף, הוספת טאבים בפייסבוק לדף העסקי שלכם תיתן לגולשים הרגשה של דף מושקע ויוקרתי ותגדיל את הסיכוי לקבל לייקים ושיתופים.

אז איך בונים טאב קישור לאתר בפייסבוק?

כדי ליצור טאב לפייסבוק נוח ומהיר יש לעיין במדריך זה ולפעול לפי ההוראות – לא יותר מ-5 דקות! כנסו לשורת החיפוש של פייסבוק וחפשו את היישום WOOBOX .
כנסו ליישום – בשלב זה יופיע לכם לחצן ירוק שכתוב בו install page tab לחצו עליו. אחרי זה תועברו לעמוד של הוספת הטאב לעמוד, כאן תצטרכו לבחור בעמוד אליו תרצו לשייך את הטאב.

אחר כך תועברו לעמוד אישור חשבון פייסבוק. מבלי לאשר פעולה זו אינכם יכולים להמשיך. תלחצו על mobile phone והכניסו את מספר הפלאפון שלכם. כעבור כמה שניות תקבלו אס.אמ.אס עם סיסמא הכניסו אותה לפייסבוק.
אחרי אישור החשבון נחזור אל הדף העסקי שלנו ונראה כפתור ירוק שכתוב בו:" configure page tab" , כעת נלחץ עליו.
אחרי שנלחץ עליו פייסבוק יבקשו שנאשר את הגישה ליישום.

אחרי שאישרנו את הגישה נעבור מיידית לדף הגדרות של האפליקציה.
שימו לב שאנחנו על חלונית edit ומסומנים על html – נצטרף להחליף ל-redirect ואז להכניס את כתובת הצור קשר באתר שלנו.
בשלב אחרון נשאר לנו להיכנס לחלונית tab settings שם נוכל לשים תמונה לטאב ולהחליט איך לקרוא לו.
וזהו יש לכם טאב חדש בדף הפייסבוק תהנו:)

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי