איך לפרסם בכמה קבוצות פייסבוק בקליק אחד ומבלי להוציא שקל

כמו שכבר סיפרנו לכם, יש מאות קבוצות בפייסבוק במגוון נושאים, לפרסום חינם של העסק שלכם. יש קבוצות לפרסום עסקים בחינם, קבוצות בתחומים מסוימים כמו החלפת לייקים, בעלי מקצוע, יזמות, גיוס הון, קבוצות לפי אזורים, בארטרים, דרושים, היכרויות ועוד.

לכל קבוצה יש מנהלים שקובעים את נהלי הקבוצה ואת התכנים שאתם יכולים לפרסם שם. מומלץ לקרוא את המידע על הקבוצה לפני הפרסום, בכדי שלא ימחקו את ההודעות שלכם או יחסמו אתכם מהקבוצה.

לקריאה נוספת על פרסום בקבוצות פייסבוק ורשימת קבוצות לחצו על קבוצות בפייסבוק

רוצים לקבל רשימה של יותר מ-100 קבוצות פייסבוק?
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו בטופס הבא:

לקבלת הרשימה המלאה הירשמו בטופס הבא

אז איך לפרסם בכמה קבוצות פייסבוק במקביל?

על מנת לחסוך בזמן עבודה יקר ובמקום לשלוח הודעה לכל קבוצה באופן פרטני, תוכלו להשתמש בכלים שעושים את העבודה בשבילכם, כמו T-roo ,HootSuite ,Copymessage או רב-מסר למשל. רוב הכלים המוצעים בשוק כרוכים בתשלום חודשי, אבל אנחנו הצלחנו למצוא בשבילכם פתרון פשוט וקל ובחינם!

פרסום בכמה קבוצות בפייסבוק במקביל ללא תשלום חודשי – שימו לב לעדכון מה-5.3.17 כאן למטה

אז אם אתם רוצים למצוא את הפתרון ומבלי לשלם בכל חודש עבור אותו השירות, אתם מוזמנים להירשם לרשימת התפוצה שלנו. לאחר אימות ההרשמה תוכלו לקבל את המדריך לפרסום במקביל לכמה קבוצות פייסבוק בחינם + את הרשימה המלאה שלנו של למעלה מ-100 קבוצות בפייסבוק!

עדכון חשוב 13.3.16: למרות האמור במדריך שתקבלו, ניתן לשלוח הודעות במקביל רק לקבוצות בעלות שם בכתובת האתר. קבוצות ללא שם, אלא עם מספרים בלבד לא יוכלו לראות את הפוסטים שלכם. תודה לרביד על העדכון.

זכרו: כדאי לפרסם ב-5-7 קבוצות בכל פעם. אם תשלחו פוסטים ליותר מידי קבוצות בבת אחת, פייסבוק עלולה לחסום את המשתמש שלכם. לא ניתן לצרף תמונה ומומלץ לפרסם בקבוצות קודם כל באופן ידני, כדי לראות שהפוסטים מתפרסמים ללא אישור מנהל.

עדכון נוסף 5.3.17: קיבלנו מייל מרונית שהודיעה שהמדריך כבר לא רלוונטי. אז החלטנו להוציא את המדריך המעודכן לשנת 2017 ולרשום אותו כאן:

נספר בקצרה על אתר מצויין המאפשר להוציא פוסטים לקבוצות פייסבוק + דפי פייסבוק באופן אוטומטי. ניתן גם לתזמן פוסטים לאיזה זמן שנרצה, בזכות התזמון נחסוך זמן יקר ולא נצטרך לעשות את זה בכול יום. תוכלו להיכנס לאתר בקישור כאן

האתר קל ופשוט להבנה, חשוב להבהיר שאנחנו ממליצים לקרוא את המדריך שנמצא באתר – "המדריך הבטוח להתחמקות מהכלא של פייסבוק".. כמובן שהכול בהומר, אבל שימו לב שחשוב מאוד לקרוא אותו כיוון שאתם עלולים להיחסם לשבועיים, לתקופה ארוכה יותר או בכלל להיחסם לזמן בלתי מוגבל.

אנחנו כמובן לא יכולים לקחת אחריות וממליצים לכם תמיד לעבוד בצורה מתונה ולא להגזים בפרסום מאסיבי לקבוצות בפייסבוק.

נתחיל ב-SETTINGS שנמצא בתפריט העליון של האתר.
נעבור איתכם על ההגדרות הבסיסיות של האתר על מנת להתחיל בפרסום:
ב- Posting settings יש לסמן את הפריטים הבאים:
Unique post
Unique link
Post interval: 310 sec
Facebook app – פה כל אחד יסמן את האפליקציות שהוא סנכרן עם פייסבוק ניגע בזה בדיוק עכשיו.

אחרי שסיימנו נעבור לחלונית אחת מתחת – Facebook accounts , ניתן לראות למעלה כפתור בשם Add/update facebook accounts, שם נוכל להוסיף כמה משתמשי פייסבוק שונים כדי שנוכל לפרסם מכל אחד מהם בנפרד.

לאחר מכן נעבור ל-Facebook apps , בחלק הזה ניתן לראות את כל היישומים שבאפשרותם ניתן לפרסם בפייסבוק באופן אוטומטי, אנחנו ממליצים לפרסם כל פעם מאפליקציה אחרת כדי להקשות על פייסבוק לחסום את המשתמש שלכם.

יש לסנכרן לפחות 2-3 אפליקציות בכדי שתוכלו לפרסם מאפליקציה שונה בכל פעם. חשוב לציין שבעת ההתחברות לאפליקציה, אנו חייבים לסמן את האפשרות "ציבורי" (PUBLIC) על מנת שכולם יוכלו לראות את הפוסטים שאנו מעלים ולא רק החברים שלנו.

לאחר מכן נעבור לחלק נוסף שנמצא בתפריט העליון של האתר- POSTS
הקטגוריה הזאת מתחלקת לשלושה חלקים:
– Saved posts
– Scheduled posts
– Logs

נתחיל בקטגוריה הראשונה Saved posts, כאן ניתן לראות את כל הפוסטים השמורים שלנו – מתי יצרנו אותם, את הסוג שלהם (הודעה רגילה,תמונה וכד') וניתנת האפשרות למחוק אותם לתמיד.

נמשיך ל- Scheduled posts, בקטגוריה זו אפשר לראות מתי הפוסט הבא שלנו יתחיל לפרסם את עצמו לבד, מאיזה משתמש הוא מפורסם, מאיזו אפליקציה שקישרנו לפייסבוק הוא יפורסם, ניתן גם לעצור/להשהות את הפוסט ולהפך, כלומר להחזיר אותו בחזרה. לסיום אפשר לאבחן בכמה קבוצות הוא פורסם, כמה קבוצות נשארו והאם הוא סיים את הפרסום.

בקטגוריה האחרונה Logs, ניתן לראות את כל הפוסטים שפירסמנו דרך האתר מאז התחלת העבודה דרכו,
ניתן לבחור כמה פוסטים אנחנו רוצים לראות בתצוגה (10,15,25 או את כולם).

נעבור לחלק האחרון בתפריט העליון – Switch accounts
בקטגוריה זאת ניתן לראות את כל משתמשי הפייסבוק השונים שאותם קישרנו אל האתר, נוכל לעבור ממשתמש אחד למשתמש אחר מתי שנרצה ולפרסם מכל אחד פוסט שונה או קבוצות אחרות שנבחר.

לסיום נעבור לחלק החשוב ביותר וזה לחיצה על כפתור ה-HOME שנמצא גם הוא בתפריט העליון של האתר.
נתחיל ב-Massage, שם נוכל לכתוב את הקריאטייב שלנו – מה שישכנע את הגולשים ליצור אינטרקציה.

מתחת לכתיבת התוכן נמצאת אפשרות בשם (Post interval (Seconds – בעברית: מרווח ההודעה בשניות.
ההמלצה שלנו בחלק זה היא לסמן 310 שניות. שימו לב שברגע שהגדרנו זמן הוא רק הערכה ויש אפשרות שיתווספו לו עד 30 שניות יותר.

במקרה ונרצה להוציא קישור חיצוני לכל מטרה שהיא ( אתר, ערוץ יוטיוב ועוד…) נעבור ל-LINK. ניתן להוסיף גם תמונה מהמחשב לפוסט. שימו לב שכאן בניגוד לפוסט רגיל, צריך להגדיר דברים נוספים כגון: Name, Caption, Description וכד'.

בעמודה הבאה IMAGE נעלה פוסט שהוא רק עם תיאור ותמונה.
ואותו דבר בדיוק בעמודה הבאה VIDEO נכתוב תיאור לסרטון ונצרף את הסרטון שבחרנו.

אחרי שבחרנו את סוג הפוסט שנרצה לקדם, רק נזכיר שיש לנו כאן ארבעה אפשרויות: פוסט עם טקסט, פוסט עם קישור, פוסט עם תמונה ופוסט עם וידאו.

עכשיו נעבור להגדרות של הפוסט ונחליט מה נרצה לעשות איתו: האם לשלוח אותו עכשיו, האם אנחנו רוצים לשמור אותו כדי שנוכל להשתמש בו שוב בעתיד? או שאנחנו רוצים לתזמן אותו כבר מעכשיו?

ב- Post interval נסמן Minutes.
מצד ימין נמצא Minimum post interval (מרווח הודעה מינימלי) – שם המלצתנו היא לסמן 5
ב -Schedule post Start נבחר תאריך ושעה מדוייקים של מתי אנחנו רוצים שהפוסט יתחיל לפרסם את עצמו.
ב-Facebook app נבחר את אחת האפליקציות שבתחילת המאמר הסברנו אליהם.

נמשיך ל- (Auto pause (after posts כאן מדובר על עצירה אוטומטית אנחנו ממליצים להגדיר כאן 5, ואז אחרי כל 5 פוסטים הפוסט יעצר למשך הזמן שהגדרנו.

אחר כך נגדיר ב- Auto resume after (Hours) את הספרה 1 – מדובר כאן על עצירה ומנוחה של הפוסטים אחרי שעה של פרסום.

למטה נוכל לראות את כל הקבוצות/דפים שהצטרפנו אליהם או עשינו לייק, בנוסף כתוב ליד כל קבוצה אם היא פתוחה או סגורה ויש קישור ישיר לתוך הקבוצה, עכשיו מה שנשאר זה להתחיל לסמן את הקבוצות/דפים שברצוננו לפרסם בהם ואנחנו מוכנים לצאת לדרך.

חשוב לזכור: אנחנו לא לוקחים אחריות לפרסום שלכם בקבוצות הפייסבוק בצורה אוטומטית ומזהירים שאתם עלולים להיחסם מהפייסבוק. אם אתם רוצים חשיפה רחבה באינטרנט, מבלי לבזבז את זמנכם היקר ומבלי לסכן את הפרופיל שלכם בפייסבוק אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולשמוע על פרסום ממומן בפייסבוק – לפרטים צרו קשר 072-372-6000

לקבלת רשימה של למעלה מ-100 קבוצות פייסבוק שונות הירשמו בטופס הבא

לקבלת הרשימה המלאה הירשמו בטופס הבא

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי