איך להוסיף טאב צור קשר בפייסבוק לדף העסקי שלכם

כאשר מגיעים לדף הפייסבוק שלכם, אתם ודאי מעוניינים להניע את הגולש לבצע פעולה. אם זה לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים, לתת תמיכה או לשמור על קשר. על מנת לאפשר לגולשים ליצור עמכם קשר באופן בולט, מומלץ לבנות טאב חדש בשם "צור קשר" שיאפשר לגולשים להשאיר הודעה שתגיע אליכם לכתובת המייל. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת במהירות ובקלות.

אפליקציית צור קשר בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לכם להוריד מגוון אפליקציות המיועדות לדפים עסקיים, חלקם בחינם וחלקם בתשלום. האפליקציות מאפשרות לכם להוסיף מגוון אפשרויות לדף העסקי – הוצאת קישורים לאתר, הפנייה לערוץ היוטיוב שלכם, דף ברוכים הבאים ועוד. האפליקציה החינמית Woobox תאפשר לכם להוסיף טאב חדש בשם צור קשר לדף העסקי.

צור קשר בפייסבוק – הוראות התקנה

חפשו בפייסבוק את האפליקציה Woobox, התקינו אותה על הדף העסקי שלכם. האפליקציה תאפשר לכם לפתוח טאב חדש בדף העסקי. לאחר ההתקנה תוכלו להגדיר את התוכן שיופיע בתוך הטאב החדש – תמונה/HTML/דף אינטרנט/Redirect

בחרו באפשרות Redirect והזינו את כתובת האתר שלכם. מומלץ לקשר את העמוד באתר שבו יש אפשרות ליצירת קשר. לדוגמא: צרו קשר

שנו את הכותרת של הטאב החדש ל"צרו קשר" ושנו את התמונה בהתאם למדריך שהצגנו קודם.

ברגע שהגולשים ילחצו על הטאב החדש, הוא יפנה אותם ישירות לאתר שלכם לעמוד צור קשר. כך תוכלו להגדיל את כמות הכניסות לאתר וגם לקבל פניות ישירות מעמוד הפייסבוק שלכם.

אם לא הצלחתם, אתם מוזמנים לצפות במדריך הבא

** עדכון מתחילת שנת 2018 – לא ניתן להוסיף טאבים בפייסבוק לדפים עם פחות מ-2,000 ליייקים – אם הצלחתם אנא הודיעו לנו בתגובות כאן מטה

בהצלחה

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי