איך להופיע בגוגל בלי להוציא שקל בעזרת Google Places – המדריך המלא

גוגל מעוניינת להציג לגולשים שלה את התוצאות הכי רלוונטיות. כאשר אתם מחפשים "פרחים בתל אביב", תוכלו לראות רשימה של חנויות לפרחים בת"א שהגדירו את המיקום שלהם בגוגל. בעזרת Google Places (גוגל מקומות) תוכלו להופיע בחיפוש התחום שלכם, בעיר שלכם, מבלי לשלם שקל ואפילו מבלי לבנות אתר באינטרנט.

מה זה Google Places ואיך זה יכול לעזור לי לקידום האתר?

Google Places הוא עוד כלי נפלא של גוגל, לציון מיקום העסק שלכם. רישום קצר ופשוט ל-Google Places  יאפשר לכם לדווח על המיקום הגיאוגרפי שלכם ועל תחומי העיסוק שלכם. כאשר גולשים יחפשו מונחים מהתחום שלכם בצירוף העיר שלכם, הם יוכלו למצוא אתכם בחלק מהחיפושים. לדוגמא: חפשו פרחים בתל אביב:

תוכלו לראות את העסקים שנרשמו לגוגל מקומות מסומנים בצבע אדום. עסקים אלו נמצאים בדף תוצאות החיפוש ללא תשלום, ומופיעים שם כיוון שנרשמו לגוגל מקומות. מעבר לתוצאות החיפוש, תוכלו לראות בחלק העליון של הדף את מפת גוגל. לחיצה על המפה תוביל אתכם לראות מיפוי של כל העסקים באותו תחום העיסוק שנמצאים בגוגל מקומות.

לאחר הרישום תוכלו לצפות במילות המפתח בהן הופעתם, ולראות את כמות הכניסות לאתר. הרישום עצמו אינו מסובך ויכול להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם דרך האינטרנט. להלן המדריך לרישום צעד אחר צעד:

איך להירשם ל- Google Places ?

ראשית עליכם להיכנס לגוגל מקומות לעסקים
התחברו דרך המשתמש שלכם בגוגל או פתחו משתמש חדש.
על מנת לחסוך באימות פרטים מסובך, אנו ממליצים להירשם לגוגל בעזרת כתובת מייל של הדומיין שלכם. לדוגמא, המייל שלנו: [email protected]
אשרו את תנאי השירות וחפשו את המיקום של בית העסק בשורת החיפוש שלפניכם.
לחצו על "הוספת בית עסק". במידה והכתובת שלכם לא נמצאה, ודאו שהכתובת נכונה ולחצו על הכפתור הבא- "אפשר הוספת שאר פרטי העסק".
לאחר מכן תתבקשו להוסיף את שם העסק, הכתובת המלאה, טלפון ותחום העיסוק.
לחצו על הכפתור "פרסום" ועברו לשלב הבא, בו תוכלו להזין את שעות הפעילות, שיטות התשלום, קטגוריות, תמונות, סרטונים ומידע נוסף. מומלץ למלא כמה שיותר פרטים על בית העסק. מומלץ להוסיף קישור לאתר, סרטונים, תמונות, לבקש מהגולשים שלכם לכתוב תגובות ולדרג אתכם ועוד. ככל שהדף שלכם יהיה יותר מלא ותהיה בו יותר פעילות של גולשים הוא יזכה לחשיפה רחבה יותר.
אימות החשבון נעשה בעזרת SMS לטלפון סלולרי, או גלויה שנשלחת עם קוד לכתובת הרישום של העסק. אם אינכם מעוניינים לפרסם את מספר הפלאפון שלכם ולקבל קוד ב-SMS, בקשו לקבל גלויה בדואר. הגלויה אמורה להגיע אליכם עד 4 שבועות מרגע הרישום.
במידה ולעסק שלכם יש כמה סניפים, ניתן להוסיף מיקומים רבים בכתובות שונות.
חשוב שלא להירשם למספר כתובת מזוייפות, או בשם מספר עסקים שאינם קיימים. גוגל מזהה את הספאם ועלולה לסגור חשבונות או להוריד את כל החשבונות של אותו המשתמש. מומלץ לקרוא את הכללים של גוגל מקומות

לאחר אימות הרישום בדואר או ב-SMS, תוכלו לחזור לכתובת של גוגל מקומות ולראות את כמות הצפיות והקליקים של הגולשים שחיפשו מונחים שקשורים אליכם, באזור שלכם. זכרו, ככל שהפרופיל שלכם יהיה מלא יותר הסיכוי שלכם להופיע בגוגל גדל.

בוובינר הבא של גוגל, תוכלו לראות כיצד להירשם לגוגל מקומות צעד אחר צעד:

פעולה זו היא רק חלק קטן מהשיווק של האתר שלכם ברשת. רוצים להכניס לקוחות נוספים לאתר שלכם? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר 
לשיחת ייעוץ ללא התחייבות 072-372-6000

2 מחשבות על “איך להופיע בגוגל בלי להוציא שקל בעזרת Google Places – המדריך המלא”

    • בשמחה אייל,
      ברגע שיש לך חשבון מאומת של גוגל לעסק שלי, יש יותר סיכוי שתצוגת העסק שלך תופיע בצמוד לדומיין (או לשם העסק) בתוצאות החיפוש ולכן חשוב וכדאי להירשם. בהצלחה!

      הגב

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי