איך לפרסם רק לגולשים שכבר ביקרו באתר – עד שיהפכו ללקוחות שלכם בעזרת שיווק מחדש – Remarketing

חלק גדול מהגולשים באתר שלכם לא יוצרים קשר או מבצעים רכישה. גוגל מציעה שיטת שיווק ייחודית שתאפשר לכם להגדיל את כמות הפניות והרכישות באתר. בעזרת קמפיין Remarketing (שיווק מחדש) בגוגל, תוכלו לפרסם מודעות ברחבי הרשת, לגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם. אז מה זה אומר "שיווק מחדש" ואיך בעצם עושים את זה?

קידום אתרים ממומן בגוגל

לפני שתקראו על שיטת ה"שיווק מחדש", עליכם להבין מהו קידום אתרים ממומן בגוגל. גוגל מאפשרת לבעלי העסקים לפרסם מודעות בתשלום, בחיפוש מילות מפתח ספציפיות. שיטת התשלום לגוגל היא על כל קליק שנלחץ על המודעה. הגולשים שחיפשו את מילת המפתח הספציפית ולחצו על המודעה שלכם, נכנסים לאתר ויכולים להתקשר אליכם, לבצע רכישה או להשאיר פרטים באתר.

שיווק מחדש להגדלת יחסי ההמרה באתר

"שיווק מחדש" הוא שירות שאנחנו מציעים במסגרת השירות קידום אתרים ממומן בגוגל. כפי שציינו, בקידום ממומן אתם משלמים על כל קליק. למרות שפרסום ממומן עתיד להחזיר את ההשקעה, קיימת אפשרות להגדיל עוד יותר את כמות הפניות לעסק.

חלק מהגולשים שהקליקו ושילמתם עליהם, לא פונים אליכם או מבצעים רכישה באתר. על מנת להגדיל את כמות הפניות ויחס ההמרה של הקמפיין הממומן, גוגל מאפשרת לנו להטמיע קוד מיוחד באתר. הקוד מאפשר להשתיל "עוגיות" במחשב של הגולש, ולפרסם לו מודעות שלכם גם באתרים אחרים – ברשת המדיה

רשת המדיה של גוגל

ברחבי הרשת יש אלפי אתרים שמשתפים פעולה עם גוגל ומציבים מודעות פרסומיות של גוגל. אתרים כמו YouTube, ואללה, תפוז, נענע, YNET , זאפ, דה מרקר ועוד המון אתרים גדולים שמפרסמים את המודעות של גוגל. יצא לכם פעם להיכנס לאתר כלשהו, ואח"כ לראות מודעה של אותו עסק ב-YouTube? זהו שיווק מחדש.

תהליך הפרסום בשיווק מחדש

קודם כל אנחנו מטמיעים קוד מיוחד של גוגל באתר שלכם. ניתן להגדיר קבוצות מסויימות לדוגמא: רק אנשים שהיו באתר, הוסיפו מוצרים לסל הקניות ולא ביצעו רכישה. או רק אנשים שביקרו באתר ולא השאירו פרטים. במשך הזמן אנחנו עוקבים אחרי הנתונים ורואים את גודל הקהל שהגדרנו מראש.

ברגע שהצלחנו לבנות קהל מסויים, אנחנו בונים מודעה ייחודית לאותו קהל יעד – "עדיין לא השארת לנו פרטים? נשמח לעמוד לרשותך בטלפון…." ומציבים אותה באתרי רשת המדיה של גוגל. הגולשים שביקרו באתר שלכם יראו את המודעה שלכם באתרים הגדולים וייחשפו ללוגו והמותג שלכם. אם הם ילחצו על המודעה הם יגיעו לאתר שלכם והסיכוי שישאירו פרטים הפעם גדול עוד יותר. במידה והם לא לחצו על המודעה, אתם לא משלמים ובכך הגדלתם את המודעות לעסק שלכם מבלי להוציא אגורה.

חושבים על פרסום מחדש? רוצים להגדיל את כמות הטלפונים בעסק שלכם?
חייגו 03-6314908 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

אתם מוזמנים לצפות בסרטון קצר על איך לפרסם בשיטת רימרקטינג שיווק מחדש באמצעות Google Ads – קידום אתרים ממומן בגוגל
לצפייה בסרטון עם תרגום בעברית: הפעילו את הסרטון ולחצו על הכפתור "הגדרות" –> כתוביות –> תרגום אוטומטי –> עברית

רוצים שאנחנו נפרסם בשבילכם בצורה מקצועית ונחסוך לכם כסף? צרו קשר

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי