איך לקדם אתר עם מאמרים – 120 טיפים מקצועיים באינפוגרפיק מרשים

מילת המפתח: רלוונטיות, רלוונטיות, רלוונטיות

אם אתם חושבים על קידום אתר בגוגל וקראתם כבר פוסטים בבלוג שלנו, אתם כבר מבינים את החשיבות של התוכן והמאמרים באתר שלכם. מילת המפתח בקידום אתרים היא רלוונטיות(!!!) קידום אתרים על רגל אחת: ככל שיהיה באתר מידע יותר רלוונטי לגולשים שמחפשים את מילות המפתח שלכם בגוגל, כך תקבלו דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

אז איך עושים את זה בעצם?

גוגל בודקת בין היתר גם את זמן השהייה באתר שלכם. אם הגולש נכנס לאתר שלכם דרך גוגל, יצא ממנו תוך זמן קצר וחיפש שוב בגוגל, סביר להניח שהאתר שלכם לא רלוונטי למילת המפתח. על מנת להיות רלוונטי עליכם לחשוב מה רצה למצוא אותו הגולש ולהציב בפניו תוכן רלוונטי בעל ערך אמיתי שיגרום לו להישאר באתר, לשמור את האתר במועדפים ואפילו לספר לחברים שלו.

בנוסף לרלוונטיות של התוכן, חשוב לפרסם מאמרים באתר בתדירות גבוהה. גוגל סורקת את האתר שלכם ויודעת מתי אתם מעדכנים את האתר. אתר שלא מעודכן בתדירות גבוהה ביחס למתחרים שלו יקבל דירוג נמוך יותר במנוע החיפוש. יתרון נוסף הוא הגדלת נפח האתר. אם תעדכנו את האתר שלכם בתדירות גבוהה, תוסיפו מאמרים מעניינים עם תוכן איכותי, נפח האתר שלכם יגדל והסיכוי שהגולשים ברשת ימצאו אתכם רק ילך ויגבר.

אז איך לקדם אתר עם מאמרים?

אז אם כבר החלטתם לבנות בלוג באתר ולכתוב בו מאמרים בתדירות קבועה, אתם מוזמנים להתרשם מהאינפוגרפיק המרשים של Digitalphilippines שמכיל 120 טיפים מקצועיים לקידום האתר שלכם. האינפוגרפיק מתייחס כמעט לכל נושא שיועיל לקידום האתר שלכם: על הרשתות החברתיות, התוכן באתר, העיצוב וחווית המשתמש, ניהול רשימות תפוצה בדוא"ל, פרסום בתשלום כמו קידום אתרים ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק, על בדיקת המרות ומעקב סטטיסטיקות באתר ועוד מגוון טיפים מקצועיים שיעזרו לכם בגיוס לקוחות חדשים דרך האינטרנט.

ברור לכולנו שבעל עסק צריך להתמקד בתחום שלו ואין לו זמן להתעסק בכל הנושאים הללו. אם יש לכם תקציב לפרסום ואתם רוצים להגדיל את כמות הטלפונים שמגיעים מהאתר שלכם, אתם מוזמנים לחייג אלינו 03-6314908 או להשאיר פרטים כאן כל מה שישאר לכם זה רק לענות לטלפון ולבצע מכירות.

אם אהבתם את 120 הטיפים על איך לקדם אתר עם מאמרים או שיש לכם שאלות בנושא, נשמח לשמוע תגובות.

להלן האינפוגרפיק המדובר:

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי