5 טיפים לשיפור הפרופיל העסקי שלך באינסטגרם

רוצים לדעת איך לפרסם את העסק שלכם באינסטגרם ולהגביר בזכותו את החשיפה והמכירות? בואו ללמוד איך עושים את זה נכון, עם 5 טיפים לניהול חכם ומקצועי של הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם.

אינסטגרם לפרסום העסק

היום, כמעט 7 שנים לאחר השקת האינסטגרם, הוא כבר מזמן הפך לזירת השיווק העיקרית של מותגים רבים.
מנתוני החברה המוצגים באתר שלהם, עולה כי 75% מהמשתמשים באינסטגרם מבצעים פעולה מסוימת בעקבות השראה שקיבלו מפוסטים שצפו בה (נובמבר 2015). בעלי העסקים כבר זיהו את הפוטנציאל, ו-500 אלף מפרסמים בעולם כבר משקיעים באינסטגרם כדי להשיג חשיפה ולהגביר את המכירות (ספטמבר 2016).
70% ממשתמשיה אכן נמצאו כעוקבים אחר עמודים עסקיים או מותגים (ספטמבר 2016).

כיום כבר כמעט שלא תוכלו למצוא עסקים, חברות, חנויות או ארגונים שאין להם פרופיל עסקי באינסטגרם. רוצים גם לדעת איך ליצור עמוד כמו של המותגים הגדולים ביותר, כזה שיסייע לכם בהגברת המודעות או המכירות? קיראו את חמשת הטיפים שהכנו לכם לניהול נכון של עסקים באינסטגרם.

1. התחילו מהגדרת " Business account"

אם אתם מעוניינים בהשקעת זמן, מאמץ או כסף על פירסום העסק שלכם באינסטגרם – אנו ממליצים לכם להתחיל מהגדרת Business account. בשביל לעשות זאת, עליכם פשוט לקשר בין פרופיל האינסטגרם שלכם לעמוד העסקי בפייסבוק.
זה יאפשר לכם לקבל סטטיסטיקות נתונים שונים על החשבון שלכם. לדוגמא – כמות החשיפות הכללית לעומת מס' הגולשים הייחודים שנחשפו לתמונות שלכם, מס' האנשים שנכנסו לפרופיל שלכם, שלחו הודעה למייל או התקשרו וכד'.

כמו כן תוכלו לגלות מידע מעניין על העוקבים שלכם. למשל – אחוזי הנשים לעומת הגברים, הגילאים הממוצעים, המדינות, עריי המוצא שלהם ועוד. בנוסף תהיה לכם אפשרות לסדר את התמונות שלכם לפי אלו שזכו לחשיפה הגדולה ביותר, ולבדוק לכמה מעורבויות זכתה כל אחת מהן.

2. תעצבו פרופיל עיסקי מנצח

הכנו לכם מספר כללים בסיסיים להקמה ועיצוב של פרופיל עיסקי מוצלח – כזה שיאפשר לקהל שלכם לזהות, לזכור ולמצוא אתכם בקלות, ויגרום להם להזדהות עם המותג:

  • ביחרו בכינוי שיהיה זהה לשם העסק, או לפחות דומה לו עד כמה שאפשר.
  • בתמונת הפרופיל הקפידו על שימוש בלוגו שלכם.
  • הקישור בפרופיל שלכם צריך להוביל לאתר, לחנות או לבלוג שלכם – אליו אתם רוצים שהגולשים יגיעו.
  • נסחו את תיאור העמוד בצורה מעניינת וייחודית, שתהיה משעשעת ומסקרנת ולא בהכרח רצינית מדי.
  • נסו לבנות פרופיל שיבלוט משאר העמודים באינסטגרם, וגם כזה שייפנה לקהל יעד רחב, יגרום לו להתחבר למסר שלכם ולרצות לעקוב אחריכם.

3. תעלו תמונות באיכות גבוהה

400 מיליון איש (!) גולשים באינסטגרם על בסיס יום-יומי (נתוני החברה, פברואר 2017). המטרה של רובם היא לשתף תמונות, שייחשפו לקהל כמה שיותר גדול ושיקבלו הרבה לייקים ותגובות.

כדי שהתמונות שלכם ייחשפו להרבה אנשים וייזכו למעורבות מצד הגולשים – יהיה עליכם להקפיד על העלאת תמונות ברזולוציה גבוהה. המערכת של אינסטגרם פשוט לא תציג תמונות מטושטשות או באיכות גרועה, ולכן כדאי להימנע מלהעלות אותן.

אם הקשבתם לנו והגדרתם "Business account" כפי שהמלצנו בסעיף הראשון, השקיעו זמן במחקר לגבי התמונות הפופולאריות שלכם. הסיקו מסקנות כמו מה משותף לאלו שזכו לחשיפה הגבוהה או הנמוכה ביותר, ותנסו להבין מה הופך אותן למוצלחות יותר או פחות. השקיעו ביצירת תמונות מקוריות ובאיכות גבוהה, שאתם מאמינים שהקהל שלכם יאהב ושייגרמו לו להגיב ולרצות ליצור איתן מעורבות.

4. אל תוותרו על תיאור לתמונה

משתמשים רבים שוכחים או מוותרים על כתיבת תיאור לתמונות שהם מעלים לאינסטגרם וחבל. זהו מקום מצוין עבורכם להעביר את המסר שלכם, ואין סיבה שלא תנצלו אותו.

נסו לנסח תיאורים שיהיו מצחיקים, מגוונים, מרגשים, מסקרנים או מעוררי השראה. רצוי שהם יהיו בשפה של קהל היעד ויגרמו לו להתחבר אליכם ולרצות לחזור לעמוד שלכם. כדי להניע את הגולשים להגיב תוכלו לספר על משהו מעניין שקרה לכם או לשאול את העוקבים שאלות. אל תשכחו להוסיף גם משפטי השראה או ציטוטים מפעם לפעם.

כמו כן תוכלו להשתמש ב- #האשטגים – מילים תחתן תוכלו לתייג את התמונות שלכם. זה ייגרום להן להופיע באינדקס של ה-האשטג שהגדרתם. זאת דרך אפקטיבית לקידום התמונות שלכן, שכן היא תסייע לקהל נוסף – שעוד לא עוקב אחריכם – להגיע לפרופיל העסקי שלכם. נסו לשלב בתיאור של התמונות שלכם האשטגים פופולאריים, וגם כאלה ייחודיים הקשורים לעסק או למוצר שלכם – שכן הם יסייעו לכם בחיזוק והגברת מיתוגם!

5. תחשבו כמו מותגים גדולים

נסו לחפש מובילי דעה בנישה של העסק שלכם, ופנו אליהם בהצעה לשיתוף פעולה. הם יוכלו לפרסם בעמוד האינסטגרם שלהם את המוצר או השירות שאתם מציעים, בתמורה למוצרים בחינם או בתשלום.

צרו מדי פעם הנחות, מבצעים או הגרלות רק לעוקבי העמוד – פנקו אותם, כדי שירגישו שיש להם בשביל מה להישאר.
גוונו בתמונות שאתם מעלים – השתמשו גם בעובדות או בציטוטים מרגשים, מרתקים או מצחיקים, באילוסטראציות, בוידיואים או בתמונות אווירה. לא רק בתמונות של המשרד או המוצרים. אל תשכחו שחשוב מאוד שהתמונות יעניינו או יעוררו השראה אצל העוקבים, כדי שירצו לחזור לצפות בעמוד.

החלטתם שאתם רוצים פרסום מקצועי באינסטגרם? אתם מוזמנים לדבר איתנו 072-372-6000

כתיבת תגובה

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי