קידום אורגני בגוגל

אם תחפשו בגוגל "קידום אורגני בגוגל", "חברה לקידום אתרים" או כל מונח חיפוש דומה, תוכלו לגלות מגוון רחב של חברות לקידום אתרים וטווח מחירים רחב. במאמר זה תוכלו להבין מהו בעצם קידום אתרים ומדוע קיים טווח מחירים כל כך רחב בתחום.

אם אין לכם זמן להרחיב בנושא ואתם מעוניינים בקידום אתרים, חייגו אלינו 072-372-6000 או השאירו פרטים באתר ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

אם זו פעם ראשונה שאתם שומעים על קידום אתרים, תוכלו לצפות בכתבה על הנושא שהתפרסמה בחדשות ערוץ 2:

ההבדל בין קידום אורגני בגוגל לקידום אתרים ממומן

חשוב להפריד בין קידום אתרים ממומן בגוגל לבין קידום אורגני בגוגל. קידום אתרים ממומן הוא פרסום במודעות גוגל בחלקים העליונים והשמאליים של תוצאות החיפוש. כל לחיצה של גולשים על המודעה שלכם כרוכה בתשלום, ומתומחרת בעזרת מכרז של כל המפרסמים על אותה מילת מפתח. להסבר מפורט על הקידום הממומן לחצו על הקישור הבא:קידום אתרים ממומן בגוגל

קידום אורגני בגוגל מטרתו להציב את האתר שלכם בתוצאות החיפוש שנמצאות במרכז הדף. תוצאות אלו הם התוצאות שגוגל "ממליצה" לגולשים שלה ואינן כרוכות בתשלום על כל קליק. גוגל מחליטה עד כמה הדף רלוונטי לגולש בכל מילת מפתח, על פי פרמטרים שונים. התוצאה האורגנית הראשונה בכל מילת מפתח, היא התוצאה הכי רלוונטית לגולש מבחינת גוגל. על מנת לגרום לאתר להיות רלוונטי מבחינת גוגל, יש לבצע מגוון רחב של פעולות לקידום האתר.

אז מה צריך לעשות על מנת לקדם את האתר שלי בצורה אורגנית?

מילת המפתח בקידום אתרים אורגני היא רלוונטיות. גוגל רוצה להציג לגולשים שלה מנוע חיפוש איכותי, שיציע לגולש את התוצאה הכי רלוונטית עבורו בכל מילת מפתח. על מנת לקדם את האתר ולהיות רלוונטים במונחי החיפוש המבוקשים, יש להיערך ולחקור את מילות המפתח שנרצה להופיע בהן. לאחר מחקר מילות מפתח ובדיקת כדאיות, יש להתאים את האתר למנועי החיפוש. יש להוסיף את מילות המפתח בדפים שנרצה לקדם, להוסיף תיאורי דפים והסבר לגוגל על התוכן הכתוב בהם. לאחר שערכנו את האתר בהתאמה לגוגל ולתחום הרלוונטי, מתחילים להכניס תנועה של גולשים אל האתר ממקורות שונים ברשת.

על מנת לקדם אתר בצורה אורגנית מוסיפים קישורים נכנסים איכותיים אל האתר, מזינים באתר בתדירות קבועה תוכן מקצועי מקורי ואטרקטיבי לגולש. מעדכנים את האתר לעיתים קרובות, בודקים את מיקומי מילות המפתח באופן יום-יומי ופועלים ע"פ השינויים בדירוג. אלו רק חלק קטן מהפעולות שצריך לעשות לקידום האתר. על מנת לקדם אתרים בגוגל בצורה אורגנית יש עוד המון פעולות שצריך לעשות ושעות עבודה שצריך להשקיע בתוך האתר ומחוצה לו.

גוגל לא מספרת למקדמי האתרים כיצד לקדם את האתר, ולכן על מקדם האתר לבצע בדיקות שוטפות ולראות אילו פעולות הועילו ואילו הזיקו לקידום האורגני. בדיקות אלו נעשות בתדירות קבועה על ידי מקדמי האתרים ולפיהן לומדים מהם הפעולות שיועילו לקידום האתר. מקדם אתרים מנוסה שביצע מאות בדיקות, יוכל לדעת טוב יותר על סמך אילו פרמטרים גוגל מדרגת את האתרים.

כמה שעות/כסף צריך להשקיע על מנת לקדם את האתר שלי בצורה אורגנית?

כל הפעולות שהסברנו עד עכשיו הן רק חלק מהפעולות שצריך לבצע. מקדם אתרים מקצועי צריך להשקיע זמן רב במחקר ובקידום האתר, ולכן עליו לבקש סכום גבוה לקידומו. אין קיצורי דרך, הקידום האורגני מגיע רק לאחר עבודה קשה, מקצועית ומאומצת. במידה ותרצו להשקיע חצי מהזמן ולשלם חצי מהסכום לקידום האתר, לא תצליחו לקבל מספיק תנועה שתחזיר את ההשקעה, וגם את הסכום הנמוך שהשקעתם לרוב לא תצליחו להחזיר.

כפי שציינו, גוגל לא מספרת על הפרמטרים שלה לדירוג אתרים. מקדמי האתרים לומדים מה לעשות בעזרת בדיקות ומחקרים שוטפים שהם מבצעים בעצמם. כאשר גוגל מגלה תכסיסים ופרצות לקידום אתרים, היא משנה שוב את האלגוריתם ופועלת תמיד להציב את התוצאות הכי רלוונטיות לגולש. גוגל מצליחה לזהות פעולות של מקדמי אתרים, וקידום אתרים מקצועי צריך להיראות כפעולה "טבעית" ברשת. לדוגמא, מתן קישורים חיצוניים מאתרים דומים בתקופה קצרה, עלול להיראות לגוגל כפעולה אגרסיבית לקידום האתר והיא יכולה להעניש את האתר ולהסירו מתוצאות החיפוש.

כיוון שהכל צריך להיראות טבעי, קידום האתר יכול להימשך כמה חודשים עד להופעה בעמודים הראשונים. עם זאת, תוכלו למצוא מקדמי אתרים שישתמשו בשיטות מהירות יותר, אך שיטות אלו נועדו לכישלון ועלולות לפגוע בכם יותר מאשר להועיל. גוגל מתעדת את הפעולות ויודעת מתי הן נעשות בצורה מהירה ולא טבעית. ההגדרה המקצועית נקראת קידום אתרים שחור:

קידום אתרים אורגני – White Hat VS. Black Hat

קידום אתרים שחור, הוא קידום אתרים שנעשה בדרכים "לא חוקיות" מבחינת גוגל. קיימות המון פרצות בנושא וגם אנחנו יכולים לקדם את האתר שלכם תוך מספר שבועות בודדים בכל מילת מפתח. עם זאת, לאחר זמן מסויים שבו תופיעו בראש תוצאות החיפוש, האתר שלכם לא יופיע יותר בגוגל. גוגל יודעת לזהות בסופו של דבר את האתרים שקודמו בצורה לא חוקית ומנפה אותם מתוצאות החיפוש. אם חברה לקידום אתרים מציעה לכם קידום "מהיר" ומתחייבת לתוצאות, המלצתינו היא לבקש את ההתחייבות לטווח הארוך.

מדוע יש טווח רחב של מחירים בתחום?

אם תעשו סקר שוק לגבי קידום האתר שלכם בגוגל, תוכלו לשמוע המון הצעות שונות ומשונות. למרות כל מה שתשמעו, אף אחד ממקדמי האתרים שיתן לכם שירות לא עובד בגוגל, ואינו יכול להתחייב לכם על המיקומים של האתר שלכם. לכן, כאשר אתם חותמים על חוזה לקידום אורגני בגוגל, עליכם לבחור במקדם אתרים מקצועי ומנוסה, שמכיר לעומק את רזי הקידום האורגני בגוגל.

תוכלו למצוא מקדמי אתרים שיבקשו מכם 600 ש"ח לחודש ותוכלו למצוא גם כאלו שיבקשו 6,000 ש"ח. קידום אתר במחיר זול צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. נניח ואותו מקדם אתרים מעוניין להרוויח 50 ש"ח לשעה. המקסימום שהוא יוכל לעבוד על האתר שלכם – 12 שעות בחודש. על מנת להצליח לקדם אתר ולהחזיר את ההשקעה יש צורך בהרבה יותר שעות עבודה. 12 שעות בחודש לא יועילו לכם כאשר המתחרים שלכם משקיעים זמן רב יותר ויש להם מקדמי אתרים מקצועיים יותר. ההשקעה שלכם תרד לטמיון ובנוסף האתר עלול להינזק בגלל מקדם אתרים חסר נסיון.

קידום אתר בגוגל עם Razi Interactive

המחיר לקידום אתר אורגני בגוגל בצורה מקצועית, מתחיל אצלנו מ-1,600 ש"ח לחודש. לפני חתימה על הסכם ההתקשרות אנחנו בודקים את כדאיות הקידום האורגני לעסק שלכם. יש תחומים שהקידום האורגני לא מתאים ולא יחזיר את ההשקעה. אנחנו רוצים אתכם לטווח הארוך ולכן לא מוכנים לקדם את האתר שלכם אם לא ביצענו בדיקת החזר השקעה. במידה ואנחנו חושבים שלא תצליחו להחזיר את ההשקעה, אנו מציעים לפרסם בקידום ממומן בלבד או באפיקי פרסום אחרים וחוסכים ממכם את ההוצאות המיותרות. עם זאת, קיימים תחומים רבים בהם הקידום האורגני משתלם וההשקעה מחזירה את עצמה פי כמה וכמה. אם יש לכם תקציב בסדר גודל הנ"ל ואתם רוצים להכניס לאתר לקוחות שמחפשים בגוגל, אנחנו מזמינים אתכם להופיע בגוגל בין 10 החברות המובילות בתחום שלכם.

לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים חייגו 072-372-6000 או השאירו פרטים באתר ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי