משווקים באינטרנט למען הקהילה

אם אתם עוסקים בתחומי המדיה ומעוניינים לתרום לקהילה, נשמח אם תרצו להצטרף לקבוצה הבאה:

משווקים באינטרנט למען הקהילה

בקבוצה תוכלו למצוא עמותות וארגונים ללא מטרת רווח שזקוקים לשירותים שלכם. הרי לכל אחד מאיתנו יש כלים לפרסום וכולנו ביחד יכולים לעזור בהפצת מידע או בגיוס מתנדבים ותרומות.

גם אם אין לכם רשימות תפוצה, קהילות חברתיות או כל אפשרות אחרת להפצת מסרים, תמיד תוכלו לעזור בדרכים הבאות:

1. אתרים לפרסום עמותות וגיוס מתנדבים:

יש המון חיפושים ברשת למונחים כמו "התנדבות ב…" "להתנדב ב.." ויש המון אנשים טובים שישמחו לעזור. לעומת זאת, יש המון עמותות שזקוקות למתנדבים ולא יודעות כיצד למצוא אותם. האתרים הבאים מופיעים בראש תוצאות החיפוש של מילות המפתח שקשורות להתנדבות. תוכלו להיכנס ולפרסם בהם מידע וקישור לאתר העמותה, להגדיל את המודעות ואת גיוס המתנדבים ובנוסף לעזור לקידום האתר של העמותה:

https://www.mitnadev.net

https://ruachtova.org.il

https://www.ivolunteer.org.il

https://www.hevratova.org.il

https://www.t.co.il/1708-%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99+%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%93%D7%91%D7%95%D7%AA.html

2. Google Grants:

גוגל מציעה עד 10,000$ בחודש לפרסום עמותות ללא מטרת רווח ב- Google Adwords (!!!) תוכלו למצוא עמותות שזקוקות לפרסום ולפרסם אותם במגוון מילות מפתח. למידע נוסף על האפשרות היכנסו לקישור כאן

3. ממים אינטרנטיים:

כמה פעמים ראיתם בפייסבוק תמונה עם קטע טקסט שגרם לכם לצחוק או לחשוב על נושא מסויים ולשתף לכל החברים שלכם? לתמונות יש כח אדיר ברשת והן יכולות לעבור במהירות בין גולשים שונים שאוהבים את הרעיון. אם אתם מעצבים גרפיים, תמיד תוכלו לבקש תמונות מהעמותות השונות, להוסיף טקסט מעניין ולפרסם אותם בקבוצה כדי שיתפרסמו ברחבי הרשת.
לקריאה נוספת על ממים באינטרנט לחצו כאן

4. אתרי מימון קהלים:

סביר להניח שכבר יצא לכם לשמוע על אתרי מימון המונים כמו Kickstarter , "מימונה" ודומיו שמאפשרים לכם לגייס כספים מהגולשים על מנת להקים סטרארטאפ חדש. Indiegogo הוא אתר למימון המונים שמאפשר לכם להקים קמפיינים לגיוס תרומות למטרות אידיאולוגיות. אם יש לכם או לעמותה שאתם מתנדבים בה רעיון מסויים שיעזור לקהילה, תוכלו לפתוח קמפיין ולנסות לגייס כספים למען המטרה. אם פתחתם קמפיין שכזה שתפו אותו בקהילה שלנו ותוכלו לקבל רעיונות נוספים ועזרה מחברי הקהילה. להלן הקישור לאתר Indiegogo:

https://www.indiegogo.com

5. חיפוש עמותות

אנחנו דואגים להפיץ את המידע ולמצוא אנשי פרסום ומדיה שירצו להצטרף לקהילה. על מנת להגדיל את מאגר העמותות בקבוצה, תוכלו תמיד למצוא עמותות ומלכ"רים שזקוקות לשירות שלנו. אתם מוזמנים לשלוח להם הודעה ולהציע להם להצטרף לקהילה ולפרסם את הבקשות שלהם.

נשמח לשמוע מכם רעיונות נוספים בקבוצה:

https://plus.google.com/u/0/communities/115400566717230610663

תודה לכל העוזרים בדבר, לכל אחד מאיתנו יש כח ברשת, ביחד נוכל להצליח עוד יותר.

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי