גיוס לקוחות חדשים – איך להשיג לקוחות כבר מחר?

חושבים על גיוס לקוחות חדשים דרך האינטרנט?

אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב בקפידה, לא שווה הרבה אם אין לו כניסות של גולשים. הגולשים באתר צריכים לעבור תהליך זרימה מסוים עד לרגע השארת הפרטים, רכישה או ההתקשרות לבית העסק. על מנת לגייס לקוחות חדשים דרך האינטרנט,צריך לחשוב על תהליך הזרימה (flow) של הגולש עד לפרטים הכי קטנים. מרגע החיפוש בגוגל/כל מקור הגעה אחר ועד לפעולה שרצינו שתקרה. לדוגמה – מודעה-דף נחיתה-טופס רכישה-סליקה ורכישה.

החיפוש בגוגל

הגולש נכנס לגוגל ומקליד מילת מפתח מסוימת. לפני שאנחנו מפרסמים את העסק בקידום אתרים ממומן בגוגל (או בכל פלטפורמה אחרת), קודם כל נעצור ונחשוב. מיהו אותו גולש? מה מסתתר לו בראש? מה חשב הגולש כשהקליד את מילת המפתח? והאם אותו גולש הוא חלק מקהל היעד שלנו? לדוגמה, ישנם בעלי עסקים שמופיעים בחיפוש "מוצר מסויים בחינם" האם הגולש שמחפש מוצרים בחינם הוא לקוח פוטנציאלי שמתאים לנו בכלל? או שאולי הוא אחד שלא יבצע רכישה בסופו של דבר וסתם יגזול את זמננו היקר?

צפיות במודעה שלנו – חשיבות ההנעה לפעולה

אם הגולש הגיע דרך המודעה שפרסמנו בגוגל (למשל), צריך לוודא שהמודעה אכן אטרקטיבית לאותו גולש ולמה שהוא יבחר בה דווקא מבין המודעות של המתחרים שלנו? אז איך עושים את זה? ראשית מומלץ להוסיף בתוך המודעה את מילת המפתח שהגולש חיפש. בנוסף, מומלץ לקרוא לפעולה בסוף המודעה – "לחץ כאן", או "קנה עכשיו". יש המון תיאוריות בנושא, אנחנו למדנו שהניסיון הוא המדד הכי טוב וכל מקרה לגופו.

חשוב לבנות כמה מודעות לכל מילת מפתח ולבדוק איזו מהמודעות קיבלה הכי הרבה קליקים ומדוע. לאחר שניתחנו את הנתונים אנחנו משאירים את המודעה שהייתה הכי טובה ומוסיפים עוד מודעות בהתאם. עד כאן דיברנו על הפעולות שקורות מחוץ לאתר. עם זאת, יש חשיבות גדולה להבין מה קורה אחרי הכניסה לאתר.

כניסות לאתר

אם אתם חושבים על גיוס לקוחות חדשים דרך האתר שלכם, עליכם לחשוב מה הגולש רואה בעצם כאשר הוא מגיע לאתר? האם טופס יצירת הקשר זמין ומוצג לפניו בבירור? האם מספר הטלפון שלכם מופיע בכל הדפים באתר? האם האתר מזמין את הגולש ליצור קשר? פעם היינו צוחקים כשראינו את הפרסומת של קוקה קולה שאמרה "שתו קולה". היום אנחנו מבינים עד כמה קריאה לפעולה פשוטה ככל שתהיה, מביאה את הגולשים לבצע פעולה.

שיפור יחסי המרה

לא משנה כמה המודעות שלכם יהיו מוצלחות, יש חשיבות גדולה להבין מה קורה בתוך האתר ולשפר את כמות הפעולות עם הזמן. יחס המרה זה היחס שבין כמות הכניסות לבין כמות הפעולות שרצינו שיקרו. לדוגמה, כמות כניסות לעומת כמות פניות. אחד התהליכים הכי חשובים בגיוס לקוחות חדשים ברשת, הוא שיפור יחס ההמרה – איך לגרום ליותר לקוחות לפנות אליכם באותו תקציב פרסום.

גיוס לקוחות חדשים – לא רק דרך גוגל

השתמשו ברשתות החברתיות, הפיצו את הבשורה ואת הערך המוסף שאתם מציעים ללקוחות. במידה והעסק שלכם הוא B2B למשל, Linkedin היא אחלה פלטפורמה לגייס לקוחות עסקיים. פרסום באנרים באתרים שבהם קהל היעד שלכם גולש גם יכול להכניס לעסק לקוחות חדשים. מומלץ לכתוב בפורומים רלוונטיים ולתת עזרה אמיתית לגולשים. הפוסטים שלכם ישארו שם לתקופה ארוכה והגולשים שיקראו ויבינו שאתם מקצוענים בתחום שלכם, ירצו לפנות אליכם מבלי להסס.

גיוס לקוחות חדשים באינטרנט – משימה של מקצוענים

אם אתם רק בתחילת הדרך ואין לכם תקציב לפרסום, תוכלו להיעזר בטיפים שלנו. עקבו אחרינו והיכנסו לבלוג שיווק באינטרנט שלנו, שם תוכלו לקבל מידע נוסף כמו במאמר הנ"ל. עם זאת, שימו לב שהזמן שתדרשו להשקיע בשביל להצליח באינטרנט באמת, יכול להוות את מרבית שעות העבודה שלכם. העבודה מצריכה השקעה גדולה של שעות וכסף וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

אנחנו יכולים לחסוך לכם את ההפסדים בלימוד העצמי ולהוביל אתכם היישר להצלחה. במידה והעסק שלכם כבר יציב ויש לכם אפשרות להקצות תקציב לפרסום, "תנו לאופה לאפות את הלחם". אנחנו נחסוך לכם זמן רב, ואת הידע שצברנו במהלך השנים תוכלו לנצל לטובת העסק ולגייס לקוחות חדשים כבר מחר!

רוצים לגייס לקוחות חדשים דרך האינטרנט?

לפרטים ומידע נוסף חייגו 072-372-6000 או צרו קשר

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי