בניית אתרים מחירון

אם תחפשו בגוגל את מילות המפתח "בניית אתרים מחירון" , "כמה עולה לבנות אתר" , או למשל "מחיר בניית אתר" תופתעו לגלות טווח מחירים רחב ומגוון רחב של חברות לבניית אתרים. המחיר לבניית אתר תדמיתי יכול לנוע מ-1,500 ש"ח ואף יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.

המאמר הבא הולך לסכם את טווח המחירים הרחב בחברות השונות לבניית אתרים. תוכלו לקרוא על מגוון האפשרויות, הטכנולוגיות וגם ממה צריך להיזהר לפני חתימה על הסכם חוזה לבניית אתרים.

אם אתם מעוניינים לראות מה אנחנו מציעים, אתם מוזמנים למלא את השאלון לבניית אתרים בקישור כאן ולקבל הצעה לבניית אתר ישירות לדוא"ל.

לחלופין נשמח להסביר לכם כמה עולה לבנות אתר בטלפון 072-372-6000 או בפגישה קצרה ללא התחייבות.

בניית אתר – לאיזו מטרה?

לפני שבונים אתר, חשוב להבין תמיד מה המטרה המרכזית שלנו. האם האתר הולך לשרת אותנו רק ככרטיס ביקור? או שאולי אנחנו רוצים גם לפרסם אותו ברשת כדי להשיג לקוחות חדשים? מרבית העסקים משקיעים סכומים גבוהים בכל חודש על פרסום באינטרנט, אבל לא תמיד מבינים את החשיבות של האתר, שהוא הכלי ליצירת ההכנסות.

אם אתם צריכים אתר רק ככרטיס ביקור, אתם יכולים לדלג על הפסקה הבאה. אבל אם אתם הולכים להשקיע בפרסום (לא משנה איזה), חשוב מאוד להבין מה שלא יודעים רוב בעלי העסקים ולכן נכשלים בפרסום באינטרנט –

מה זה יחס המרה?

יחס המרה של מכירות למשל, הוא היחס בין כמות הגולשים לבין כמות הקונים.

כדי להסביר בפשטות נדגים 2 מצבים:

במצב 1: לאתר נכנסו 100 גולשים ומתוכם 3 קנו/השאירו פרטים
במצב 2: לאתר נכנסו 100 גולשים ומתוכם 8 קנו/השאירו פרטים

יחס המרה של 3% לעומת 8% זה הבדל משמעותי, שיכול להשפיע על ההכנסות שלכם בצורה משמעותית. כמה משמעותית? תחשבו כמה שווים לכם עוד 5 מכירות על כל 100 גולשים. בשורה התחתונה, אתר עם יחס המרה גבוה יכניס הרבה יותר עסקאות ויניב לכם הרבה יותר כסף, בתקציב פרסום קטן יותר.

המומחיות שלנו היא שיפור יחסי המרה – אנחנו עוסקים גם בבניית אתרים וגם בשיווק דיגיטלי ולכן יודעים לבנות אתרים שמניבים תוצאות ולא רק אתרים יפים/מקצועיים.

רוצים להבין מה קורה בשוק באופן כללי?

אלו המחירים והאפשרויות השונות:

אפשרות א' – המחירים הזולים: פרילנסר לבניית אתרים או אתר-מערכת לבניית אתרים

פרילנסר לבניית אתרים חדש בתחום, יכול לבקש מכם החל מ- 1,500 ש"ח לבניית אתר תדמיתי (שכולל עד 5 עמודים). לאחרונה יצא לנו לשמוע גם על בוני אתרים שמבקשים אפילו 800 ש"ח (!!) אבל חשוב מאוד לזכור – כשאתם עובדים עם בונה אתרים פרילנסר צעיר ולא מנוסה, יש סיכוי גדול שהוא אינו יודע מהם הדרישות הבסיסיות לבניית אתרים והחיסכון הזה עלול לעלות לכם ביוקר.

כבר נתקלנו בלא מעט לקוחות שמשקיעים עשרות אלפי שקלים בחודש על פרסום באינטרנט אבל האתר שלהם נטען לאט מאוד. שדרגנו את מהירות האתר וההכנסות עלו ב-65% (!!!) כבר יצא לנו לראות אתרים עם טופס יצירת קשר שלא מגיע לשום מקום, אתרים שגוגל בכלל לא מכיר (לא מופיעים במנוע החיפוש של גוגל למרות שהם נמצאים ברשת כבר שנים) ועוד הרבה תקלות שנבעו מחוסר ניסיון וגרמו להפסדים משמעותיים ומיותרים.

בבנייה של אתר חדש, יש חשיבות גדולה לדאוג לחוויית משתמש, התמצאות קלה, לדאוג שהכל מתפקד כמו שצריך והכי חשוב להניע את הגולשים לפעולה. לא משנה עד כמה תשקיעו באתר שלכם, אם גולשים לא יכנסו אליו ויבצעו את הפעולה שאתם רוצים שיעשו (כמו השארת פרטים/סליקת אשראי וכד'), הוא לא שווה הרבה.

עוד אפשרות היא בניית אתרים "עשה זאת בעצמך" – באמצעות מערכת לבניית אתרים בתשלום חודשי קבוע. אתרים שכאלו בעצם "כולאים" אתכם בממשק שלהם, שלא תמיד מאפשר מגוון רחב של פעולות. אם תרצו להוסיף בעתיד אפשרויות חדשות, לא תמיד זה יהיה אפשרי/יקר יותר או שיהיה קושי לייצא את התוכן במידה ותרצו לעזוב. יחד עם זאת, קידום אורגני בגוגל של אתר שכזה, יכול להיות קשה יותר וכרוך בזמן ארוך יותר.

בעיה נוספת באתרים אלו היא שבניית האתר נעשית לפעמים כ"סאב דומיין" ולא על דומיין פרטי משלכם (דומיין= כתובת האתר). בבנייה של סאב דומיין כל הפעולות שתעשו לקידום האתר יקדמו את הדומיין שלהם ולא שלכם. לכן, אם החלטתם על בניית אתר שכזה, דאגו לפחות לשאול את השאלות הנכונות לפני ההקמה ולבנות אותו על דומיין פרטי משלכם.

לסיכום, אם אין לכם תקציב ואתם מחפשים לבנות אתר שיהיה רק כרטיס ביקור, יכול להיות שזו אפשרות טובה עבורכם (לבינתיים). אבל אם אתם רוצים להשתמש באתר כדי לפרסם אותו, להשקיע תקציב פרסום ולהשיג לקוחות חדשים לאורך זמן, חשוב שתבינו – על מחיר זול אתם עלולים לשלם ביוקר וזו ממש לא קלישאה. על טריקים של חברות לבניית אתרים וממה כדאי להיזהר תוכלו לקרוא בהמשך המאמר.

אפשרות ב' – המחיר הממוצע: חברות קטנות או פרילנסר ותיק לבניית אתרים

פרילנסר ותיק לבניית אתרים יכול לתמחר את בניית האתר החל מ-6,000 ש"ח לבניית אתר תדמיתי וסביר להניח שהוא מקצועי יותר ויודע מה הדרישות הבסיסיות לבניית אתרים. ההמלצה שלנו היא לצפות בתיק העבודות, לשאול ולהבין את רמת המקצועיות והניסיון.

בונה אתרים מקצועי עם ניסיון, צריך להכיר גם את אפשרויות הפרסום של האתר (כמו למשל גוגל ופייסבוק) ולכן מומלץ לשאול על אפשרויות השיווק בעתיד והתאמת האתר למנועי החיפוש. בנוסף חשוב לשאול על אפשרויות הניהול של האתר, על תמיכה, הדרכות, על התשלומים השוטפים, לצפות בתיק העבודות וכל מה שיגרום לכם להבין עד כמה מקצועי האדם שהולך לבנות לכם את האתר.

אפשרות ג' – חברות בינוניות או גדולות לבניית אתרים

אם אתם בונים אתר שיהיה רק כרטיס ביקור, אז סביר להניח שזה לא רלוונטי, אתם יכולים לקחת פרילנסר לבניית אתרים שייקח אפילו תבנית מוכנה ויטמיע את התכנים שלכם. אבל אם אתם מתייחסים לעסק שלכם בצורה רצינית ורוצים בעלי מקצוע רציניים שישקיעו בכם זמן ומחשבה, יכול להיות שכדאי להיעזר בכמה בעלי מקצוע במקום אחד, כדי לבנות אתר האתר בצורה הכי מקצועית שאפשר. לדוגמה

מאפיין אתרים – שידאג לאפיון האתר בהתאם לדרישות שלכם ובהתאם לקהל היעד

מעצב אתרים – שייקח את האפיון ויפיח בו צבע וחיים

מתכנת אתרים – שיטמיע את העיצוב באתר אונליין עם כל האפשרויות והפיצ'רים הדרושים

מקדם אתרים – לתכנון אסטרטגיה דיגיטלית כדי להגיע לקהל היעד (לדוגמה ביצוע מחקר מתחרים, מילות מפתח ואופטימיזציה לפני הקמה של אתר)

איש תוכן וקריאייטיב – שידע לבנות מערך תוכן בהתאם לנושאי הקידום, להציג את הערך המוסף שלכם בבירור, להבדיל אתכם מהמתחרים ולהניע את הגולשים לפעולה.

צוות בקרה ואבטחת איכות – שיבדוק את הפיצ'רים, הטפסים והתוכן באתר כדי לודא תקינות מלאה של האתר.

כל אלו יוכלו לחשוב יחד על בניית האתר שלכם כדי שאתם תקבלו את התוצר הטוב ביותר מכל הבחינות.

חברות בינוניות או גדולות לבניית אתרים צריכות לשלם משכורות גבוהות, הוצאות שכירות ולהמון גורמים נוספים. חלק מהן כבר הוכיחו את עצמן והן מחפשות לבנות אתרים גדולים במיוחד לחברות גדולות. הפיתוח לעתים נעשה מאפס והעלויות גבוהות במיוחד במרבית הפעמים.

בניית אתר תדמיתי בחברות שכאלו יכולה להתחיל ב-10,000 ש"ח והשמיים הם הגבול. האתר שתקבלו יהיה מקצועי, אך לפעמים כרוך בהוצאות גדולות. אם האתר בנוי מאפס, שכר העבודה של מתכנת יכול להיות 300 ש"ח ומעלה לשעה, שינויים נוספים בעתיד גם כן עלולים להיות כרוכים בהוצאות גבוהות.

אנחנו לא חברה גדולה לבניית אתרים, אלא צוות מומחים בעולם הדיגיטל שעובדים כבר שנים בשיתוף פעולה. אין לנו צורך בעלויות משרדים מפוארים ויש לנו ידע ונסיון במגוון רחב של תחומים – אפיון, חוויית משתמש, עיצוב גרפי, תכנות, קידום אתרים, קריאייטיב ואבטחת איכות. נוכל להציע לכם שירות מקיף ומקצועי במחירים נוחים.

אם אתם מחפשים בונה אתרים מורכבים ומיוחדים או אם יש לכם דרישות פיתוח ייחודיות, יכול להיות שאתם באמת צריכים קוד ייחודי ומערכת בתפירה אישית. פורטלים גדולים, מערכות מורכבות ואתרים יחודיים, לרוב לא יבנו במערכות "עשה זאת בעצמך" ואפילו לא בוורדפרס. מה זה וורדפרס אתם שואלים? נרצה להיכנס קצת לנושא הטכנולוגי:

מהן הטכנולוגיות השונות לבניית אתרים?

בניית אתר מ"אפס"

קיימות אפשרויות רבות לבניית אתרים. הקמת אתר מאפס היא בעצם כתיבת קוד תכנות על דף חלק וריק. שיטה זו מצריכה המון זמן תכנות וכרוכה בהוצאות גדולות במיוחד (300 ש"ח שכר שעתי מינימלי למתכנת).

אתר-מערכת לבניית אתרים

כפי שציינו, קיימת אפשרות לבניית אתר באמצעות אתר-מערכת לבניית אתרים "עשה זאת בעצמך". במערכת שכזו ניהול האתר הוא בידיים שלכם, אך המערכות הללו מוגבלות. כל אפשרות שתרצו להוסיף בעתיד יכולה להיות כרוכה בתשלום נוסף ואם האפשרות לא קיימת במערכת יכול להיות שזה בכלל בלתי אפשרי. במערכות קוד פתוח כמו וורדפרס הכל אפשרי.

בניית אתר בפלטפורמת קוד פתוח

ישנן המון סוגים של מערכות קוד פתוח לבניית אתרים – WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart ועוד. מערכות אלו מאפשרות לכם לבנות אתר הכולל מערכת לניהול, בה תוכלו לערוך את האתר בקלות בעצמכם או בעזרת מנהל האתרים שלכם.

היתרון המשמעותי באתר קוד פתוח מבוסס פלטפורמה, הוא האפשרויות הבלתי מוגבלות והשימוש בקבצי קוד קיימים (הם קיימים כבר ברשת ואין צורך לפתח אותם מאפס). בגלל שוורדפרס היא פלטפורמה מאוד נפוצה ברשת (למעלה מ- 20% מהאתרים בעולם הם אתרי וורדפרס), יש המון מפתחים שמפרסמים קטעי קוד לצרכים שונים (למשל סליקת אשראי, חשבוניות אוטומטיות, צ'אט, פייסבוק ועוד). אותם קטעי קוד מגיעים כקובץ שנקרא פלאגין (תוסף) ואותו אפשר להתקין על המערכת בקלות ומבלי להשקיע הון על פיתוח ייחודי.

יתרון נוסף של מערכות קוד פתוח הוא השימוש בעיצובים מוכנים מראש (טמפלטים או תבניות בעברית). בדומה לתוספים, יש מגוון רחב של עיצובים מוכנים מראש, אותן ניתן להתקין על האתר. קיימים ברשת אלפי עיצובים שונים ותוספות להורדה בחינם או בתשלום. התפעול שלהם קל ואינו מצריך מתכנת יקר, אלא ברור וידוע לרוב מנהלי האתרים. אנחנו לא אוהבים לעבוד עם תבניות מוכנות מראש כי אז האתר שלכם נראה כמו כולם, אבל מאוד אוהבים וממליצים לעבוד עם וורדפרס.

טריקים של חברות לבניית אתרים – ממה צריך להיזהר?

עדכון עצמאי של האתר – האם יש לאתר מערכת ניהול? האם אתם מקבלים סיסמא למערכת הניהול ואפשרות לניהול עצמאי של האתר? ישנן חברות שונות שמשאירות את מערכת הניהול והסיסמאות כך כשאתם מבקשים את הגישה בהמשך, הן דורשות סכומים גבוהים לשימוש במערכת הניהול.

בונים את האתר שלכם כ"סאב דומיין" – דומיין ישראלי בנוי בצורה הבאה: www.yoursite.co.il
אתרים שמציעים מערכת לבניית אתר, לעיתים מציעים לכם לבנות את האתר על הדומיין שלהם. לדוגמא: yoursite.something.co.il כפי שציינו כבר, בצורה כזו אתם מקדמים את האתר שלהם ולא דומיין פרטי משלכם. במידה ותרצו לעזוב כל ההשקעה שלכם באתר תרד לטמיון מכיוון שהדומיין לא שלכם.

רושמים את שם המתחם על עצמם – שם המתחם (הדומיין) הוא הנכס שלכם וצריך להיות על שמכם או שם החברה שלכם. כל הקידום שתעשו לאתר בעתיד והקישורים אליו יהיו אל הדומיין ויש לזה ערך שצריך להיות בידכם. כבר נתקלנו בחוזים דרקוניים שלא מאפשרים לבעל האתר להעביר את האתר על שמו, אלא מתנים את העברת הרישום בתשלום יקר.

מכריחים אתכם לשלם על האחסון שלהם – לפני חתימה על חוזה בניית האתר, חשוב לבדוק מה קורה במצב של הפסקת התקשרות. האם קיימת אפשרות לעבור לחברת אחסון אחרת? ישנן חברות לבניית אתרים שכובלות אתכם להשתמש באחסון שלהם גם לאחר הפסקת ההתקשרות.

תשלום לתוספות בעתיד – במידה ואתם בונים בפלטפורמת קוד פתוח, לא תהיה לכם בעיה לשנות את האתר בהמשך ולא תהיו כבולים לחברה איתה סגרתם את החוזה. לעומת זאת בנייה של אתרים בקוד ייחודי/מערכת סגורה עלולה להגביל אתכם. אם תרצו להחליף את החברה איתה אתם עובדים, תצטרכו למצוא מתכנת ייעודי שיצטרך להבין קודם כל כיצד האתר בנוי והתמחור של השינויים יכול להיות ממש יקר. אם החלטתם שלא לבנות אתר בפלטפורמת קוד פתוח, כדאי מאוד לבקש מחירון של תוספות לבניית האתר.

בניית אתרים מחירון

במחירון זה תוכלו לראות מהם התשלומים השוטפים לתחזוקת האתר ומה המחיר לבניית אתר אינטרנט:

תשלומים שוטפים:

דומיין (שם-מתחם) – תשלום של 64.9 – 75 ש"ח לשנה
באתר של איגוד האינטרנט הישראלי תוכלו לראות את כל רשמי שמות המתחם ואם תלחצו על אחד מהם תוכלו לרכוש שם את שם המתחם החדש שלכם.
אפשרות נוספת – באתר של JETSERVER תוכלו לרכוש דומיין במחיר מבצע של של 64.9 ש"ח.
מומלץ לרשום את שם המתחם על שמכם או על שם החברה שלכם ולא על שם החברה לבניית האתר או האחסון.
חברות גדולות לבניית אתרים דורשות לפעמים סכומים גבוהים מאשר אצל רשמי שמות המתחם (יכול להגיע גם ל-250 ש"ח) אנחנו ממליצים שתעשו זאת בעצמכם, שם הדומיין הוא הנכס שלכם והניהול שלו צריך להיות בבעלותכם.
טיפ קטן לקידום האתר בגוגל: גוגל רואה את תקופת הרישום לדומיין. על מנת "להראות רצינות" מומלץ לרשום את האתר לפחות לשנתיים מראש.

אחסון אתר – 54 ש"ח לחודש לערך לאחסון אתר תדמיתי, על שרתים ישראלים ומהירים (תוכלו למצוא גם יותר זולים בחו"ל – פירוט בהמשך). במידה והאתר שלכם מכיל המון תמונות וקבצים ומצריך שטח אחסון גדול יותר, המחיר יכול לעלות בהתאמה.

המחיר לאחסון אתר מתייחס לשרתי linux ומתאים לאתרי PHP , אם אתם רוצים לבנות אתר NET. יש לכם צורך בשרתים של Microsoft המחיר לאחסון יכול להיות קצת יותר גבוה.

למי שמעוניין לחסוך – תוכלו לשלם שקלים בודדים לחודש (החל מ-4.99) על האחסון ב- GoDaddy, אבל גוגל יודעת היכן נמצאים השרתים שלכם. אם אתם רוצים להכניס גולשים מישראל, כדאי לכם להשתמש בשרתים שנמצאים בישראל.

שימו לב: אחסון האתר יכול להיות בשרת שמאחסן גם אתרי הימורים ופורנו. אם האתר שלכם יהיה בשרת שכזה, הקידום שלכם בגוגל עלול להיפגע. על מנת לבדוק מיהם האתרים שיושבים על השרת שלכם השתמשו באתר ipneighbour. הזינו שם את כתובת האתר שלכם, ותוכלו לראות את כל האתרים שנמצאים על אותה כתובת IP. אם מצאתם אתרי פורנו או הימורים כדאי לכם מאוד לעבור לחברת אחסון אחרת.

מחירון בניית אתרים:

מחיר בניית אתר תדמיתי עד 10 עמודים
פרילנסר לבניית אתרים או אתר-מערכת לבניית אתרים: החל מ-1,500 ש"ח או החל מ-69 ש"ח לחודש
חברות קטנות או פרילנסר מומחה לבניית אתרים: החל מ-6,000 ש"ח
חברות בינוניות או גדולות לבניית אתרים: החל מ-10,000 ש"ח

מחיר בניית אתר מכירתי – חנות וירטואלית
פרילנסר לבניית אתרים או אתר-מערכת לבניית אתרים: החל מ-3,500 ש"ח
חברות קטנות או פרילנסר ותיק לבניית אתרים: החל מ- 6,500 ש"ח
חברות בינוניות או גדולות לבניית אתרים: החל מ- 12,000 ש"ח

רוצים להקים חנות באינטרנט? הנה עוד כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להבין מאיפה להתחיל – כל מה שצריך לדעת לפני הקמה של חנות אינטרנטית

מחירון תוספות לאתר:

המחירים הנקובים מעלה לבניית אתרים מתייחסים לבניית אתר עם עיצוב בסיסי. עיצוב אתר ייחודי ע"י מעצב אתרים מקצועי מומחה UX/UI + מתכנת שיטמיע את העיצוב כרוכה בתוספת של החל מ-1,500 ש"ח. הטמעת העיצוב באתר עלולה להיות כרוכה בתשלום נוסף (תלוי במורכבות הפיתוח).

כתיבת תוכן שיווקי איכותי לאתר 150 ש"ח לערך למאמר בין 300 מילים – חשוב מאוד לכתוב תוכן מקורי באתר. גוגל סורקת את האתרים ויודעת אם התוכן באתר שלכם נמצא גם באתרים אחרים. תוכן מועתק יכול לפגוע במיקומים שלכם בגוגל ולכן חשוב לשים לב לנושא.

כתיבת תוכן פשוט SEO לקידום האתר (לא מומלץ), יכולה להיות גם במחיר של 35 ש"ח בממוצע למאמר, אבל אם קניתם מאמר שאף אחד לא ירצה לקרוא אותו, זה כסף שנזרק לפח.

אם אין לכם תמונות משלכם ניתן למצוא באינטרנט תמונות לרכישה, החל מדולרים בודדים לתמונה, או להשתמש באתרים עם תמונות בחינם לשימוש מסחרי (כמו Pexels למשל)

יש אלפי תוספות ופיצ'רים שתוכלו להוסיף לאתר שלכם, כל תוספת מתומחרת במחיר שונה. התמחור תלוי בסוג האתר, שפת התכנות, סוג התוספת וזמן העבודה. ההמלצה שלנו היא לשאול מה המחיר עבור כל שעת תכנות ולברר את משך הזמן שהמתכנת צריך להשקיע בפרויקט המדובר.

מחירון שיווק אתרים ופרסום בגוגל:

קידום אתרים ממומן בגוגל
התמחור לקידום אתרים ממומן בגוגל משתנה בין חברה לחברה. חלקן מציעות תשלום חודשי קבוע עבור ניהול הקמפיין לפי גובה התקציב וחלקן מבקשות תשלום חודשי עבור כל מילת מפתח. שיטת התמחור לפי מילת מפתח, עשויה לפגוע בכם בסופו של דבר.

כאשר אתם משלמים על מילת מפתח בודדת ומבטיחים לכם כמות קליקים בלתי מוגבלת, בד"כ מילת המפתח תהיה מילה שלא מחפשים אותה יותר מידי. בשיטת תמחור שכזו האינטרס של החברה שמקדמת אתכם היא שתקבלו כמה שפחות קליקים והם ירוויחו כמה שיותר.

על מנת שלא ליצור ניגוד אינטרסים, מומלץ להפריד בין התשלום שעובר לגוגל והתשלום לחברת הקידום עבור ניהול הקמפיין. בצורה כזו החברה תרצה להכניס לכם כמות גדולה של לקוחות, לא תהיה הגבלה לכמות מילות המפתח וכמות הכניסות לאתר תהיה גדולה יותר. המחיר הממוצע בשוק לדמי הניהול הוא 15-20% מתקציב הפרסום, עבור קמפיינים בתקציבים של החל מ- 10,000 ש"ח בחודש.

קידום אתרים אורגני SEO
אם תחפשו בגוגל "קידום אתרים אורגני", "קידום אתר בגוגל" ועוד המון מונחים בנושא, תוכלו למצוא המון חברות בטווח רחב של מחירים. הקידום האורגני בגוגל היום הוא לא מה שהיה פעם. על מנת להשיג תוצאות טובות בגוגל יש להוסיף תכנים מעניינים לאתר בתדירות גבוהה, לבנות מערך קישורים איכותיים רחב, לפעול ברשתות החברתיות, לבצע אופטימיזציה לאתר, להתאימו למנוע החיפוש של גוגל ועוד מגוון רחב של פעולות.

לא כל בעלי המקצוע צריכים קידום אתרים אורגני בגוגל, לעיתים הקידום הממומן עדיף. התשלום למקדם אתרים מקצועי מתחיל מ-3,500 ש"ח לחודש ולא כל עסק יכול לעמוד בהוצאות אלו. כפי שציינו, יש מגוון רחב של פעולות שצריך לעשות על מנת לקדם את האתר. מקדם אתרים שמבקש ממכם 1,200 ש"ח בחודש עבור קידום האתר, לא יכול להשקיע את הזמן המינימלי הדרוש לקידום האתר שלכם. אם תסכימו לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית במחיר שכזה, לא תצליחו להחזיר את ההשקעה שהוצאתם והאתר אפילו עלול להינזק. כמו שכבר אמרנו, "אם תשלמו בזול- בסוף תשלמו ביוקר".
רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים בגוגל? אתם מוזמנים לצפות במשדר ששודר בחדשות ערוץ 2 בנושא:

מעוניינים בבניית אתר לעסק?
רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל?
לקבל עשרות פניות של לקוחות פוטנציאליים דרך האינטרנט?
פנו אלינו עוד היום! חייגו 072-372-6000 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

מבצע-בניית-אתרים

עד 30% הנחה!

לבניית אתר או חנות וירטואלית

לפרטים מלאו את הטופס הבא: