קידום אתרים ממומן בגוגל

רוב בעלי העסקים לא מרוצים מהפרסום שלהם באינטרנט. אחרי שנים של פרסום עסקים מכל הסוגים אנחנו גילינו את הסיבה העיקרית – הם לא דואגים לשיפור יחס ההמרה באתר שלהם. אז אנחנו החלטנו שאנחנו עובדים רק עם עסקים שמבינים את זה, רוצים להשתפר כל הזמן ומוכנים להגדיל את התוצאות וההכנסות באופן קבוע.

מה זה אומר בפועל? שאנחנו נבחן את האתר/דף נחיתה שלכם לפני הפרסום בגוגל ונציע לכם איך לשפר אותו (כחלק מהשירות). ההתחייבות שלכם תהיה השיפור (איתנו או עם מי שבונה לכם את האתר). בלי זה לא מתחילים קידום ממומן בגוגל. למה? כי ההצלחה שלכם היא באמת ההצלחה שלנו. אנחנו לא מבקשים התחייבות ואם לא נצליח לייצר תוצאות ברור שלא תמשיכו עם הקידום.

אז מהו בעצם קידום אתרים ממומן בגוגל?

מהו קידום אתרים ממומן? קידום ממומן או אורגני? ומה חייבים לדעת לפני חתימה על כל הסכם של פרסום בגוגל?

כשאתם מחפשים מונח כלשהו בגוגל, ניתן להבחין ב-2 סוגים של תוצאות:

1. קידום ממומן – מודעות בתשלום:
התוצאות המופיעות בתמונה הבאה במסגרת האדומה הן מודעות בתשלום.
כל קליק שאתם לוחצים עולה לבעל העסק המפרסם סכום מסויים שהגדיר מראש והמחיר לקליק נקבע לפי כמות המתחרים על אותה מילת מפתח, ממש כמו במכרז.

מקור: google.co.il

2. קידום אורגני – תוצאות אורגניות:
עשרת התוצאות שמופיעות במרכז הדף הן התוצאות הכי רלוונטיות למילת המפתח מבחינת גוגל. בכדי להופיע בתוצאות האורגניות אין צורך לשלם לגוגל עבור כל קליק,
אלא למקדם אתרים מוסמך עבור השירות קידום אתרים אורגני בגוגל. אבל כמה זה עולה? מה עדיף קידום ממומן או אורגני? כמה נקודות למחשבה (שלא כולם מספרים לכם):

  • קידום אורגני לוקח זמן (ומצריך התחייבות), בעוד שבקידום ממומן אתם יכולים להופיע ראשונים עוד השבוע.
  • גם אם תופיעו מחר במקום הראשון האורגני במילת מפתח מסוימת, זה לא מבטיח שתקבלו עבודה איכותית ולא סתם שיחות סרק.
  • שיחות הסרק יכולות להגיע גם בקידום אתרים ממומן, אבל התפקיד שלנו היא למדוד את איכות מילות המפתח ולהתמקד ברווחיות.
  • אם כבר פרסמתם בעבר ויש לכם נתונים, או אתם בטוחים באילו מילות מפתח תרצו להופיע לטווח הרחוק, אתם יכולים לחשוב על קידום אורגני.
  • כמובן שיש עוד המון סיבות ללכת על קידום אורגני (במקביל לממומן/השקעה לטווח ארוך ועוד), אבל אם התקציב שלכם מוגבל, קודם כל תרגישו את הלקוחות ואח"כ תוכלו להיכנס להתחייבויות בהרגשת ביטחון שמילות המפתח באמת רווחיות.

ממשק הפרסום של Google Adwords

על מנת לקדם את האתר בצורה ממומנת, אנחנו משתמשים בממשק הפרסום של Google Adwords – הפלטפורמה המובילה והחזקה ביותר לפרסום באינטרנט. מכיוון שהיא מאפשרת לפרסם במיוחד לגולשים שכבר מחפשים את השירות שלנו, הפרסום נעשה בצורה ממוקדת ביותר ולכן יש סיכויים גבוהים לגרום לגולשים להתקשר אל בית העסק. הקידום הממומן הוא מקור הרווח העיקרי של חברת גוגל – 23 מיליארד דולר לשנת 2013 שמהווה 70% מהרווחים של גוגל – מה שמצביע על ההצלחה ההיסטרית של הקידום הממומן בין בעלי העסקים. לצפייה בסרטון קצר על הנושא:

מחקר מילות מפתח לפני הקמת הקמפיין הממומן

לפני הקמה של קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל, עלינו לחשוב מהן מילות המפתח הרלוונטיות שנרצה להופיע בהן. קיימת חשיבות לבחור מילות מפתח רלוונטיות שיובילו להשארת פרטים ולא יבזבזו את התקציב לשוא. המודעות שיופיעו בגוגל יקושרו לאתר שלכם ויובילו את הגולש להשאיר פרטים או ליצור עמכם קשר.

אופטימיזציה בתדירות קבועה לשיפור מתמיד של יחס ההמרה

לאחר הקמת הקמפיין, אנליסט בכיר עובר על הסטטיסטיקות שלכם באופן שוטף ושם דגש על מילות המפתח הכי רווחיות שהיו לכם. אנחנו מורידים את מילות המפתח שלא הובילו להשארת פרטים ומוסיפים מילות מפתח רלוונטיות יותר. עם הזמן והמידע שמתקבל אנחנו יודעים מהן מילות המפתח הכי כדאיות לפרסום בתחום שלכם ומאיפה הכי כדאי להכניס לקוחות לאתר שלכם.

לדוגמא, אם אתם רוצים לפרסם חברת הובלה ושינוע מטענים, מומלץ שלא לפרסם על מילת המפתח "הובלות" אלא להתמקד במילות מפתח ארוכות יותר כמו "הובלת מטענים" או למשל "הובלות ושינוע מטענים". גולש שמחפש "הובלות מטענים" יכול לבצע עסקה יקרה יותר וכדאי להעלות את הצעת המחיר על מילות המפתח. לעומת זאת, פרסום על מילות מפתח כלליות כמו "הובלות" תגדיל את כמות הכניסות הלא רלוונטיות ותבזבז את התקציב שלכם לשוא.

קידום אתרים ממומן – גם ביוטיוב

בנוסף, גוגל מאפשרת לפרסם מודעות טקסט ותמונה גם ביוטיוב בצמוד לסרטונים ספציפיים, או בעזרת סרטון משלכם רגע לפני הצגת הסרטונים. כמו כן, ניתן לפרסם בצורה ממומנת רק לגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם, דבר שיכול להגדיל את יחס ההמרה שלכם וכמות הפניות. תוכלו לקרוא מידע נוסף במאמר על שיווק מחדש. רבים מבעלי העסקים עדיין אינם מכירים את הפרסום ביוטיוב ולכן התחרות נמוכה יותר והמחיר לקליק נמוך יותר.

קידום אתרים ממומן בגוגל – למה דווקא אצלנו?

יש לנו נסיון של למעלה מ-10 שנים בפרסום בגוגל ומעודכנים אחרי השינויים האחרונים בעולם של Google Ads. כפי שהסברנו על חשיבות בחירת מילות המפתח, הנסיון וההכשרה שלנו בתחום יחסכו לכם הרבה כסף וקליקים מגולשים לא רלוונטיים. האנליסטים שלנו ינתחו את הקמפיין שלכם בתדירות קבועה וישתמשו באסטרטגיות מתקדמות לפרסום ב- Google Adwords. בנוסף, הראש הקריאייטיבי שלנו עובד שעות נוספות ויבנה בשבילכם מודעות שימשכו את הגולשים להיכנס לאתר ויגדילו את כמות הפניות אל העסק שלכם. לכם ישאר רק לענות לטלפון…

חברות רבות לקידום אתרים מציעות מחיר חודשי קבוע לכל מילת מפתח ויוצרות ניגוד אינטרסים ביניהן לבין בעל העסק המפרסם. בשיטה של תשלום חודשי קבוע לכל מילת מפתח, האינטרס של החברה היא לשמור לעצמה רווח גדול ושאתם תקבלו כמה שפחות קליקים. אנחנו רוצים שיהיו לכם כמה שיותר לקוחות ולכן אנחנו מפרידים את התקציב מדמי הניהול ומציעים לכם מגוון מילות מפתח ללא הגבלה! התקציב שתחליטו להשקיע בגוגל, יעבור מכרטיס האשראי שלכם ישירות לגוגל ואת דמי ניהול הקמפיין תעבירו אלינו בכל חודש.

  • מבצע חד פעמי: קופון של 300 ש"ח לתקציב הפרסום בגוגל בחודש הראשון!
  • אנחנו בטוחים שתרצו להמשיך איתנו ולכן השירות ניתן ללא התחייבות!

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר חייגו 072-372-6000 או השאירו פרטים כאן

נשמח לעזור

השאירו פרטים בטופס הבא

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי